جانمایی ملک با مهر و امضا کارشناس رسمی

یکی از مدارک مهم برای امور اداری ملک نقشه یو تی ام است. و در صورتی که موقعیت ملک مشخص نباشد. یا مرز ها نیاز به بررسی داشته باشند. باید جانمایی ملک انجام گیرد. تا با توجه به اسناد و مدارک موجود از ملک نقشه یو تی ام تهیه شود. و در این صورت جانمایی ملک با مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی انجام می شود. و در این نقشه جانمایی پلاک ثبتی درج شده در سند نیز قید می شود.

روش تهیه نقشه جانمایی ملک با توجه به سند قدیمی

جانمایی ملک یکی از امور تخصصی است. که توسط کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی انجام می گیرد. و تنها این کارشناسان به اطلاعات ثبتی و نقشه های ثبتی موجود دسترسی دارند. که برای انجام جانمایی ملک نیز این نقشه های ثبتی یکی از مهم ترین مدارک است. و باید حتما تهیه شود

پس کارشناس بعد از تهیه نقشه ثبتی که بر اساس سیستم مختصات یو تی ام است. و با توجه به سند قدیمی ملک و یا بنچاق ملک را از نظر حدود و مرز ها بررسی کرده. و با توجه به پلاک ثبتی نقشه یو تی ام جانمایی ملک را تهیه می کند.

از آن جایی که این نقشه بر اساس سند ملک تهیه شده است. پس می توان اطمینان داشت که موقعیت ملک با نقشه یو تی ام همخوانی دارد. و از همین جهت است که می توان اطلاعات سند مثل پلاک ثبتی را در نقشه درج کرد. که برای جانمایی ملک با مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی اقدام کرد. زیرا نقشه های جانمایی ملک تنها با مهر و امضا این کارشناس است که دارای اعتبار است. و می توان برای امور ثبتی و اداری ملک استفاده کرد. و تنها این نقشه با مهر و امضا این کارشناس است که مورد تایید ارگان های دولتی است.

جانمایی ملک با مهر و امضا کارشناس رسمی با اکسپرت جاستیس

اکسپرت جاستیس شرکت مهندسی نقشه برداری می باشد که متشکل از کارشناسان دادگستری، نقشه برداری و املاک است. برای جانمایی ملک با مهر و امضا کارشناس رسمی می توانید در تمام روز های هفته با کارشناسان دادگستری ما در تماس باشید و از خدمات و مشاوره های بهره مند شوید.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *