جانمایی سند اصلاحات اراضی

جانمایی املاکی که دارای سند های قدیمی هستند و در طرح اصلاحات اراضی تقسیم بندی شده اند. و در همان زمان بر روی این زمین ها کشاورزی انجام می شده است. اما در حال حاضر در تصرف اراضی ملی است. و برای اینکه مالک بتواند سابقه احیا زمین خود را اثبات کند. و ملک خود را پس بگیرد کار جانمایی سند و تفسیر عکس های هوایی را انجام دهد.

جانمایی پلاک ثبتی ملک

انجام جانمایی ملک با توجه به سند موجود از ملک است. و پلاک ثبتی و حدود اربعه ملک مد نظر است. که با توجه به پلاک ثبتی نقشه ثبتی تهیه می شود. و با توجه به مدارک موجود و در دست این کار انجام می گیرد. که این کار تنها از عهده کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی بر می آید. زیرا تنها این متخصصان به اطلاعات ثبتی دسترسی دارند.

جانمایی ملک برای اصلاحات اراضی

در مرحله بعد در زمینه اثبات مالکیت زمین های دارای سند های قدیمی که جزء منابع ملی اعلام شده اند. باید بعد از جانمایی دقیق ملک به سراغ عکس های هوایی مربوط به دهه 40 رفته. و تفسیر و بررسی عکس های هوایی و موقعیت ملک را بر روی ملک جانمایی کرده. تا با توجه به وجود آثار مبنی بر کشاورزی و یا وجود بنا در ملک که سابقه فعالیت انسانی در زمین را گواهی می کند. مشخص شود و گزارش آن تهیه شود.

این گزارش تفسیر عکس هوایی یا همان تامین دلیل با توجه به اطلاعات موجود تهی می شود. که با ممهور شدن توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی دارای اعتبار می شود. می توان برای انجام امور قضایی و اداری ملک اقدام کرد. و مالک با استفاده از این گزارش می توان از حقوق خود دفاع کند. و سند مالکیت صادر شود.

قابل توجه است که برای تهیه تامین دلیل و انجام تفسیر عکس هوایی باید حتما به متخصصان این کار که کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری هستند. و صلاحیت انجام تفسیر عکس هوایی را دارند مراجعه شود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 1 / 5. میزان امتیاز: 3

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *