افراز زمین کشاورزی

زمین ها دارای کاربری های مختلفی هستند که یکی از این کاربری ها زراعی است. و معمولا زمین های زراعی در مساحت های بالا و فاقد دیوار کشی مشخص هستند. و زمانی که یک زمین زراعی با متراژ بالا و دارای یک سند به چند قسمت تقسیم و هر قسمت دارای سند مشاعی باشد زمانی که نیاز به تقسیم بندی زمین بر اساس قانون باشد. باید افراز زمین کشاورزی توسط متخصصان این امر انجام شود.

انجام افراز زمین

زمانی که مالکین املاک مشاعی به اختلاف خورده. و درخواست تقسیم و جداسازی زمین خود را بر اساس قوانین و نقشه های موجود را داشته باشند. یا اینکه زمین دارای سند و موقعیت مشخص باشد. که به صورت ورثه ای به تعدادی از افراد رسیده باشد. باید بر اساس قوانین کار تقسیم بندی انجام شود. که برای این کار باید با حکم دادگاه به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی مراجعه شود.

کارشناس در ابتدا اقدام به تهیه نقشه یو تی ام از زمین مادر کرده. و در ادامه با مساحت دقیق ملک به دست می آید. و باید بر اساس نقشه های ثبتی موجود یا سهم هر نفر تقسیم بندی انجام شود. در صورتی که ملک به صورت مشاعی باشد موقعیت ملک بر روی زمین مادر مشخص می شود. و نقشه یو تی ام از آن تهیه می شود. اما در صورتی که ملک به صورت ورثه ای باشد سهم هر نفر در قالب مساحت تعیین و گزارش آن تهیه می شود.

در هر حالت نهایتا نقشه یو تی ام قطعات تهیه و در قطعه مادر مشخص می شود. که مالکین می توانند با استفاده از این نقشه ها که توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده است. برای اخذ سند تک برگ شش دانگ برای زمین کشاورزی اقدام کرده. و افراز زمین کشاورزی موجود انجام می شود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *