تهیه نقشه یو تی ام برای سند

به منظور مکانیزه شدن تمام روند اداری و ثبت اطلاعات در سیستم ثبت, امروزه دستور به تهیه نقشه یو تی ام برای سند تک برگ داده می شود. که این سند تک برگ یک نوع سند سیستمی است. که طبق آن تمام اطلاعات فنی و حقوقی ملک, در سیستم جامع اداره ثبت اسناد و املاک کشور ثبت می شود.

تهیه نقشه UTM یو تی ام

برای تهیه نقشه یو تی ام از یک ملک باید با توجه به موقعیت ملک اقدام کرد. که اگر موقعیت ملک مشخص باشد. و حدود آن از طریق دیوار کشی معلوم باشد. باید با استفاده ابزار نقشه برداری که مربوط به این کار است. کار برداشت مختصات ملک با گوشه ها و شکستگی های ملک انجام شود. و در ادام با تخلیه دوربین یا جی پی اس در سیستم و ترسیم نقشه ملک با توجه به اطلاعات برداشت شده. انجام می گیرد و در نهایت نقشه ای حاصل می شود. که موقعیت ملک را بر روی کره زمین با مساحت دقیق ملک تعیین می کند.

اما در صورتی که موقعیت مشخص نباشد. یا ملک فاقد دیوار کشی مشخص باشد. که حدود آن معلوم نباشد. باید از طریق جانمایی پلاک ثبتی سند کار تعیین موقعیت ملک و تهیه نقشه یو تی ام انجام گیرد.

در هر صورت زمانی که این نقشه یو تی ام برای اداره ثبت تهیه می شود. باید توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شود. تا دارای اعتبار لازم برای ارائه باشد.

تهیه نقشه UTM یو تی ام

سند تک برگ

سند تک برگ که امروزه سند رسمی ملک است. و به صورت یک برگه پشت و رو است. و طبق این سند تمام اطلاعات در سیستم کاداستر ثبت شده است.

سند تک برگ

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *