تهیه گزارش افراز زمین موروثی

زمین های که به صورت موروثی اعلام می شوند. معمولا دارای چند مالک هستند. که فرزندان و همسر مالک هستند. و این زمین ها باید از طریق قانون تقسیم شود. تا مشخص گردد. که به هر مالک چه مساحتی از زمین می رسد. و برای همین باید افراز زمین توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام گیرد. که در نهایت تهیه گزارش افراز زمین موروثی انجام می گیرد. و برای انحصار ورثه اقدام می شود.

درخواست افراز زمین به چه صورتی است ؟

از آن جایی که افراز زمین از طریق قانون انجام می گیرد. باید با ابلاغیه دادگاه باشد. و از طرف دادگاه تعیین شود. که هر فرد به چه نسبتی سهم می برد. تا با توجه به این ابلاغیه صادره به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه شود. و کارشناس برای انجام افراز زمین اقدام کند. و این کار در ابتدا با ارائه مدارک و بررسی آن ها شروع می شود.

نحوه انجام افراز زمین (نحوه تهیه گزارش افراز زمین موروثی )

برای افراز یک زمین باید در ابتدا نقشه کلی زمین تهیه شود. که برای تهیه این نقشه باید با استفاده از ابزار دقیق نقشه برداری نقشه یو تی ام زمین تهیه شود. تا مساحت دقیق ملک و زوایای آن در نظر گرفته شود. و در مرحله بعدی محاسبات دقیق برای تعیین مساحت هر فرد انجام گیرد. و این کار با توجه به نسبتی که از طرف دادگاه تعیین می شود. انجام می شود. و در نهایت این مساحت های تعیین شده در قالب گزارش تهیه می شود. و تهیه گزارش افراز زمین موروثی در نهایت توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود. که برای انجام امور اداری و انحصار ورثه اقدام شود.

علاوه بر این گزارش نقشه UTM از زمین نیز تهیه می شود. و برای هر فرد نیز تقسیم زمین و طراحی آن با توجه به مساحت تعیین شده انجام می گیرد. که این نقشه ها نیز به متقاضی ارائه داده می شود. و برای میخ کوبی و جدا کردن هر قطعه اقدام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درخصوص تهیه گزارش افراز زمین موروثی می توانید با کارشناسان دادگستری اکسپرت جاستیس در تماس باشید.

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *