گزارش تفسیر عکس هوایی برای تعیین وجود عارضه

اگر مالکی بتواند از طریق عکس هوایی و گزارش تفسیر عکس هوایی اثبات تعیین وجود عارضه را در زمین خود اثبات کند. می تواند زمین خود را حفظ کرده و ملک خود را از منابع طبیعی پس گرفته .و یا حتی کاربری زمین خود را اثبات کند.

دلایل تعیین وجود عارضه در ملک

اگر مالکین با اداراتی همچون سازمان منابع طبیعی یا شهرداری و یا هر ارگان مرتبط با ملک و املاک به مشکل خورده باشند. و ادعای خلاف ادعای سازمان ها داشته باشند. باید نسبت به اثبات ادعای خود با تفسیر عکس هوایی اقدام کنند. که یکی از این موضوعات که مطرح می شود. تعیین وجود عارضه مبنی بر فعالیت انشانی در زمین است. که با توجه به وجود بنا و یا عوارض کشاورزی در زمین اثبات می گردد.

با توجه به نوع عارضه موجود در زمین کاربری زمین نیز تعیین می شود. و همچنین با وجود عوارض مبنی بر فعالیت انسانی در زمین می توان. که اگر زمینی را اراضی ملی اعلام کرده اند . را از دولت پس گرفته و سند مالکیت صادر شود.

تامین دلیل با تفسیر عکس هوایی

همان طور که گفته شد اختلافاتی که با اراضی ملی به وجود آمده است. را با تفسیر عکس هوایی حل می کنند. که برای تفسیر عکس های هوایی یا ماهواره ای باید به متخصصان این کار که کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری هستند مراجعه شود. و با توجه به نوع درخواست و سال مد نظر عکس های هوایی تهیه می شود.

بعد از تفسیر و بررسی های لازم و در صورت وجود هر گونه عارضه مبنی بر فعالیت انسانی نوع آن گواهی می شود. و گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می گردد. و این گزارش بعد از نهایی شدن و چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می گردد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *