گزارش کارشناسی تفسیر عکس هوایی

برای ارائه ادله مناسب در زمینه امور ملکی نیاز به بررسی سوابق قبلی ملک است. که از طریق تفسیر عکس های هوایی قدیمی انجام می گیرد. و برای همین باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه کرد. تا با توجه به بررسی هاس لازم گزارش کارشناسی تفسیر عکس هوایی نیز تهیه شود. و با مهر و امضا آن قابل ارائه به دادگاه باشد.

نحوه درخواست عکس هوایی

یکی از عمده ترین استفاده هایی که از علم فتوگرامتری می شود. در زمینه حل اختلافات ملکی است. که برای تعیین سوابق ملک باید به عکس های هوایی مراجعه کرد. تا با تفسیر و بررسی عکس های هوایی بتوان. موضوع مد نظر را بررسی کرد. برای همین باید در ابتدا عکس هوایی را تهیه کرد.

برای درخواست عکس هوایی باید از طریق سایت رسمی سازمان نقشه برداری کشور درخواست عکس هوایی را با توجه به سال مد نظر و موقعیت ملک انجام داده. یا از طریق مراجعه حضوری به سازمان جغرافیا نیروهای مسلح واقع در خیابان شریعتی تهران درخواست عکس هوایی خود را انجام داده. و با تهیه زوج عکس های هوایی به صورت اسکن شده و چاپ شده. برای تفسیر و بررسی عکس های هوایی به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه می شود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی و نحوه انجام آن

همان طور که گفته شد. برای تفسیر عکس هوایی باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه کرد. زیرا تنها این کارشناس صلاحیت تفسیر عکس هوایی و تهیه گزارش را دارد. و تنها مهر و امضا معتبر در ادارات و مراجع قضایی مهر و امضای این کارشناس است.

پس با ارائه عکس های هوایی به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری برای تفسیر و بررسی عکس های هوایی اقدام می شود. و کارشناس با استفاده از نرم افزار های تفسیر عکس هوایی و ابزار دقیق فتوگرامتری مدل سه بعدی عکس هوایی ساخته می شود. در نهایت می توان تمام عوارض موجود بر روی عکس هوایی در زمان قدیم را بررسی کرد. و با توجه به نوع اختلاف ملکی نتیجه گیری لازم انجام می شود. و گزارش دقیق کارشناسی برای تفسیر عکس هوایی تهیه می شود. که این گزارش با مهر و امضا برای ارائه به دادگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *