گزارش جانمایی ملک با تفسیر عکس هوایی

زمانی که مالک برای انجام جانمایی ملک مدعی باشد که مرز ها در سنوات گذشته از طریق دیوار کشی مشخص بوده است. و یا بر سر مرز ها اختلاف وجود داشته باشد. باید تفسیر عکس هوایی انجام گیرد. و برای این کار باید به سراغ کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی و یا نقشه برداری رفته. تا با انجام تفسیر عکس هوایی گزارش نیز تهیه شود. و در نهایت گزارش جانمایی ملک از طریق تفسیز عکس هوایی تهیه می شود.

جانمایی ملک و روش انجام آن

جانمایی ملک منظور تعیین جای دقیق ملک بر اساس سند ان است. که در این سند اطلاعاتی از قبیل پلاک ثبتی و حدود اربعه درج شده است. و برای انجام آن باید به اطلاعات ثبتی و نقشه های موجود در اداره ثبت که مصوب برای انجام جانمایی است. دسترسی داشته و با توجه به تخصص این کار توسط کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی انجام می گیرد.

در موقعی وجود دارد که ملک مشکل دارد و حدود آن مشخص نیست. و مالک مدعی است. که در قدیم حدود ملک از طریق دیوار کشی مشخص بوده است. که می توان از این موضوع استفاده کرد.  و با تفسیر و بررسی آن کار جانمایی ملک نیز انجام گیرد.

در حالتی نیز وجود دارد. که ملک دچار اختلاف شده است و مرز های بین دو ملک بهم ریخته است. و مالک با ادعای این که ملک در قدیم دارای دیوار کشی و یا از هر طریقی حدود آن مشخص بوده است. به سراغ عکس های هوایی رفته. و از این طریق ادعای خود را ثابت می کند.

در هر صورت برای انجام اموری که نیاز به مهر و امضای معتبر دارد. و برای ارگان های دولتی تهیه می شود. باید به سراغ کارشناسان رسمی تا با انجام امور فنی ملک گزارش جانمایی ملک با تفسیر عکس های هوایی نیز تهیه شود و در نهایت ممهور گردد.

جانمایی ملک و روش انجام آن

تفسیر عکس هوایی برای امور ملکی

برای انجام تفسیر عکس هوایی در ابتدا باید عکس هوایی تهیه شود. و برای تهیه این عکس های هوایی که به صورت زوج عکس می باشند. باید با توجه به سال مد نظر عکس و موقعیت ملک از طریق سازمان نقشه برداری کشور و یا سازمان جغرافیا نیروهای مسلح اقدام می شود. که با تهیه فایل اسکن شده عکس های هوایی برای تفسیر و بررسی آن ها به سراغ متخصص این کار رفته. و با انجام پردازش های لازم بر روی زوج عکس های هوایی پوشش دار و ابزار های مخصوص و دقیق کار تفسیر عکس هوایی و ساخت مدل سه بعدی آن انجام می گیرد.

تفسیر عکس هوایی برای امور ملکی

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *