نقشه یو تی ام زمین ملک

نقشه یو تی ام زمین ملک

برای مراجعه به اداراتی که مربوط به ملک و املاک است. نیاز به تهیه نقشه یو تی ام است. که باید حتما با فرمت سازمان همخوانی داشته باشد. و همچنین توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده باشد. که تهیه نقشه یو تی ام از زمین ملک با استفاده از تجهیزات نقشه برداری انجام می گیرد.

تهیه نقشه UTM یو تی ام

برای تهیه نقشه یو تی ام باید حتما از تجهیزات دقیق نقشه برداری استفاده گردد. تا با حضور در محل ملک و با استفاده از دوربین های دقیق نقشه برداری یا جی پی اس های دقیق دو فرکانسه و سه فرکانسه برداشت انجام گیرد. و در ادامه در محیط نرم افزاری و با تخلیه اطلاعات دستگاه ترسیم نقشه ملک انجام شود. و در نهایت نقشه یو تی ام زمین ملک تهیه می شود. که موقعیت ملک را بر روی کره زمین تعیین می کند. و با تهیه این نقشه یو تی ام است که روند اداری ملک طی می شود. و این نقشه یو تی ام با نهایی شدن و چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می گردد.

این نقشه یو تی ام امروزه بیشترین استفاده را در اداره ثبت و شهرداری دارد. که باید حتما از عرصه ملک تهیه شود و در اداره ثبت برای اخذ سند تک برگ مورد استفاده قرار می گیرد و از این طریق اطلاعات فنی ملک استخراج می شود. و برای شهرداری به منظور اخذ جواز ساخت مورد توجه واقع شود. و برای شهرداری علاوه بر اندازه های حدود اربعه سند که بر روی نقشه پیاده می شود. باید کدهای ارتفاعی نیز درج شود. تا بر اساس این نقشه میزان گود برداری و تراکم ساختمان تعیین شود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *