انجام تفکیک آپارتمان توسط نظام مهندسی

برای اطلاع دقیق از مساحت یک واحد آپارتمانی می توان تفکیک آپارتمان را انجام داد. و می دانیم که تنها با وجود مشخص بودن مساحت واحد آپارتمانی است. که می توان قیمت واقعی ملک را نیز تعیین کرد. و برای انجام کار تفکیک آپارتمان باید به سراغ کسی رفت. که از قوانین ساختمان اطلاع داشته باشد. و در اصل باید انجام تفکیک آپارتمان توسط نظام مهندسی یا کارشناسان رسمی دادگستری باشد.

چرا باید تفکیک آپارتمان انجام شود؟

تفکیک آپارتمان یکی از مراحل اخذ سند تک برگ نیز هست. که در طی آن مساحت واحد که در سند درج می شود و حدود ان مشخص می گردد. اما برای اخذ سند تک برگ باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده. و روال اداری ملک در شهرداری و اداره ثبت طی شود. که زمانبر است. و امکان دارد که در این بین مالک قصد فروش ملک خود را داشته باشد و در این صوت مساحت دقیقی از ملک در دست نیست. و در این حالت امکان ضرر مالی برای طرفین معامله وجود دارد. که برای اطمینان خاطر از مساحت واحد آپارتمان باید تفکیک آپارتمان برای واحد مذکور انجام گردد. و در این حالت برای انجام تفکیک آپارتمان توسط نظام مهندسی باید با ارتباط با مهندسین عضو نظام مهندسی یا کارشناسان رسمی دادگستری کار تفکیک آپارتمان انجام گیرد.

روش انجام تفکیک آپارتمان

از آن جایی که امروزه املاک به صورت پیش فروش و در حین ساخت نیز معامله می شوند. باید متذکر شد که برای انجام تفکیک آپارتمان باید دیوار کشی ها و جدا سازی فضا ها از یکدیگر انجام گرفته باشد. تا با حضور کارشناس اندازه گیری دقیق از کل واحد انجام گیرد. و با توجه به اندازه های واحد ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان انجام شود. این کار با توجه به قوانین ساختمان و اندازه های برداشت شده انجام می گیرد. و در نهایت مساحت دقیق واحد تعیین می شود که در نقشه نیز درج می شود.

تفکیک آپارتمان

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *