مراحل انجام تفکیک آپارتمان

برای محاسبه مساحت و متراز دقیق یک واحد آپارتمانی نیاز است. که کار تفکیک آپارتمان انجام شود و برای انجام این کار باید به کارشناسان متخصص در این کار مراجعه شود. تا با طی کردن مراحل انجام تفکیک آپارتمان و ترسیم نقشه واحد به مساحت ملک دسترسی پیدا شود.

تفکیک آپارتمان

یکی از روش هایی که می توان قبل از تسویه حساب با سازنده ها و برای اطمینان از مساحت واحد انجام داد. تفکیک آپارتمان است که این کار به صورت داوطلب و با تماس با کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا مهندسان عضو نظام مهندسی قابل انجام است. و کارشناس با دقی کافی و اندازه گیری دقیق این کار را انجام می دهد. و مراحل انجام تفکیک آپارتمان را طی می کند تا به مساحت دقیق برسد.

برای انجام حضور کارشناس در محل واحد الزامی است تا با اندازه گیری دقیق  از داخل واحد ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان را انجام دهد. و با ترسیم این نقشه با توجه به قوانین مربوط به ساختمان مساحت دقیق واحد در حد سانتی متر به دست می آید. و این مساحت به همراه ابعاد در نقشه درج می شود. تا در نهایت به صورت کاغذی به دست متقاضی برسد و برای اطمینان از نقشه تهیه شده توسط کارشناس مربوطه مهر و امضا می شود. که این مهر و امضا معتبر و مورد تایید نظام مهندسی یا دادگستری می باشد.

با انجام این کار می توان از سو استفاده های مالی که پیش می آید جلوگیری کرده. و از پرداخت هزینه اضافه به سازنده یا مالک سابق ملک جلو گیری می شود. و این امر باعث می شود زمانی که معامله برای املاک فاقد سند یا در حال ساخت به صورت پیش فروش اتفاق می افتد مطمئن باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *