جانمایی ملک با تفسیر عکس هوایی

برای انجام جانمایی ملک می توان از دیوار کشی های قدیمی نیز استفاده کرد. که برای این کار باید اثبات دیوار کشی ها از طریق قدیم باشد تا وجود و موقعیت آن اثبات شود. که در واقع باید تفسیر عکس هوایی انجام گیرد. و برای انجام این کار باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه شود. تا انجام جانمایی ملک با تفسیر عکس هوایی صورت گیرد.

جانمایی ملک

در واقع جانمایی ملک یعنی تعیین موقعیت ملک با استفاده از اطلاعات و مدارک موجود و بر اساس نقشه های ثبتی بدون استفاده از دوربین و جی پی اس است. که برای انجام این جانمایی نیاز به سند های قدیمی ملک و یا قولنامه است . و در صورتی که سند حدی به حدی باشد باید بر اساس دیوار کشی های قدیمی این کار انجام شود. که می توان از عکس های هوایی استفاده کرد که در آن مرزها از طریق دیوار کشی یا سنگ چین و پرچین مشخص است. و با انجام تفسیر عکس هوایی کار انجام می گیرد.

تفسیر عکس هوایی

برای تفسیر عکس هوایی باید به سراغ عکس های هوایی رفته. که در آن ها مرزها مشخص باشد و برای همین باید عکس های هوایی اط سازمان های مربوطه تهیه شود. یا برای تهیه تصاویر ماهواره ای به سراغ سایت های خارجی رفته. و با تهیه زوج عکس های هوایی پوشش دار و یا تصاویر ماهواره ای تفسیر و بررسی عکس های هوایی انجام شود. که با بررسی بر روی موقعیت دقیق ملک مرزها ترسیم شود.که در نهایت با ترسیم دیوار کشی های موجود و تبدیل به سیستم مختصات یو تی ام نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. و از این طریق جانمایی ملک با تفسیر عکس هوایی انجام می گیرد. و در نهایت مدارک تهیه شده توسط کارشناسان رسمی دادگستری مهر و امضا می گردد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *