تهیه نقشه utm برای سند تک برگ

زمانی که برا اخذ سند تک برگ برای ملک خود به اداره ثبت مراجعه می کنید. متوجه می شوید که باید برای تشکیل پرونده یکسری مدارک تهیه کنید. که یکی از این مدارک نقشه utm یو تی ام است. و برای تهیه نقشه یو تی ام باید به کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی مراجعه کنید. و تهیه نقشه utm برای اخذ سند تک برگ یکی از مهم ترین مدارک است. که اطلاعات فنی ملک را مشخص می کند.

نقشه یو تی ام

یک سیستم مختصات جهانی بر روی کره زمین تعریف شده است. به اسم سیستم مختصات یو تی ام که طبق این هر نقطه بر روی کره زمین دارای یک مختصات دو بعدی جداگانه است. و بر همین اساس یک ملک دارای تعداد زیادی از این نقاط می باشد که برای آن منحصر به فرد است. و تعریف کننده موقعیت ملک بر روی کره زمین می باشد.

برای همین در سند های جدید که برای ملک صادر می شود. نیز از این سیستم مخصات استفاده شده. که تهیه نقشه utm برای اخذ سند تک برگ یکی از مهمترین مدارک به شمار می رود.

برای تهیه این نقشه یو تی ام نیاز به انجام نقشه برداری است. که باید با استفاده از تجهیزات مخصوص و دقیق این کار انجام گیرد. و در محل ملک از گوشه های که تعرف کننده حدود و مرز های ملک است. برداشت مختصات انجام می گیرد. و در محیط نرم افزاری اتوکد ترسیم آن انجام می شود. و در نهایت نقشه یو تی ام ملک تهیه می گردد. این نقشه utm یکی از مدارکی است که برای سند تک برگ باید تهیه شود . و در صورتی دارای اعتبار است که توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا گردیده باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *