انجام تفکیک آپارتمان توسط کارشناس

زمانی که قصد خرید واحد آپارتمانی را دارید. که مساحت دقیق آن مشخص نیست. بهترین راه حل این کار انجام تفکیک اپارتمان است. که باید توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام گیرد. تا بتواند برای اعتبار نقشه آن را مهر و امضا کند. و تفکیک آپارتمان همان کاری است. که در زمان اخذ سند تک برگ برای هر واحد انجام می گیرد.

تفکیک آپارتمان

همان طور که می دانید. برای انجام ارزیابی ملک مساحت ملک تاثیر گذار است. که از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار می باشد. برای تعیین آن باید برای اخذ سند تک برگ برای هر واحد اقدام کرد. و در صورتی که ملک هنوز سند تک برگ نداشته باشد. یا در حال ساخت باشد باید رفته. تا تخصص لازم و اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشند.

کارشناس با استفاده از تنها متر لیزری اندازه گیری را انجام می دهد. و با توجه به قوانین ساختمان و اندازه گیری های انجام شده. ترسیم واحد مربوطه را انجام می دهد. و در نهایت نقشه ای از واحد حاصل می شود. که مساحت واحد مسکونی و بالکن و ضخامت دیوار ها مشخص شده است. و این نقشه بعد از نهایی شدن و کارتوگرافی چاپ می شود. و برای ارائه به متقاضی برای انجام ارزیابی ملک و تعیین قیمت آن اقدام می شود. که برای اطمینان از نقشه برای طرفین معامله ممهور شده. توسط کارشناس رسمی نیز هست. که مشخص شود. انجام تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی بوده است.

در ادامه با اخذ سند تک برگ واحد که از طرف اداره ثبت صادر می شود. همین مساحت اعلام شده. در نقشه در سند نیز درج می شود. با این تفاوت که برای اخذ سند تک برگ واحد کار توسط مهندس عضو نظام مهندسی انجام می گیرد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *