جانمایی نقشه منابع طبیعی

یکسری از املاکی که مالک سال ها از آن بی خبر بوده. که در حال حاضر جزء منابع طبیعی اعلام شده است. و یا فردی زمینی را خریداری می کند. و بعد از معامله متوجه می شود که زمین منابع ملی است. که در این حالت باید کار جانمایی ملک بر اساس سند انجام گردد. تا مشخص شود که این ملک در نقشه های منابع طبیعی نیز جای می گیرد. که در اصلی باید جانمایی نقشه منابع طبیعی انجام شود. و انجام این کار تنها تخصص کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی می باشد.

تهیه نقشه جانمایی ملک و منابع طبیعی

برای تعیین موقعیت دقیق ملک از جانمایی پلاک ثبتی استفاده می شود. که با انجام این کار موقعیت سند مشخص می گردد. و انجام این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی قابل انجام است. و زمانی که متوجه می شوید. زمین خریداری شده. جزء تصرفات دولت است. باید به اداره منابع طبیعی مراجعه کرده. تا جانمایی نقشه یو تی ام پلاک ثبتی در نقشه منابع ملی از این موضوع اطمینان پیدا کنید. تا در ادامه با اثبات احیا بودن زمین بتوان زمین را پس گرفت.

تفسیر عکس هوایی برای سابقه احیا زمین

اگر زمین جزء اراضی ملی اعلام شده باشد. در صورتی که در سنوات گذشته دارای سابقه زراعت یا وجود بنا یا هر گونه فعالیت انسانی بوده باشد. باید با استفاده از عکس های هوایی و تفسیر و بررسی آن ها این موضوع اثبات شود.

برای همین باید برای این موضوع عکس هوایی از منطقه ملک در دهه 40 و قبل آن تهیه گردد. و در ادامه تفسیر عکس های هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام گیرد. که این کار با استفاده از نرم افزار های مخصوص و دستگاه های تخصصی انجام می گیرد. و در نهایت با توجه به این که در زمین وجود فعالیت انسانی و سابقه احیا وجود دارد گزارش یا همان تامین دلیل تهیه می شود که سابقه زمین را شرح می دهد. و این گزارش در نهایت ممهور شده. توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری برای دادگاه استفاده می گردد.

تفسیر عکس هوایی برای سابقه احیا زمین

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *