تهیه عکس هوایی تهران

برای انجام امور قضایی مربوط به ملک و حل اختلافات ملکی نیاز است. که در ابتدا عکس های هوایی از منطقه مد نظر و با توجه به سال مد نظر تهیه گردد. که تهیه عکس هوایی در قدیم تنها با مراجعه به تهران به دو سازمان نقشه برداری کشور و یا سازمان جغرافیا نیروهای مراجعه می کردید. اما در حال حاضر خرید عکس هوایی از این دو سازمان به صورت اینترنتی شده است. و می توان برای خرید عکس های هوایی مد نظر به سایت این دو سازمان مراجعه کنید.

نحوه خرید عکس هوایی از سازمان نقشه برداری کشور

سازمان نقشه برداری کشور مجموعه کامل تری از عکس های هوایی را موجود دارد. که عکس های هوایی در این سازمان از سال 1346 هجری شمسی تا 1390 هجری شمسی به صورت آنالوگ ( سیاه و سفید ) و از سال 1390هجری شمسی تا زمان حال به صورت رقومی ( رنگی ) موجود می باشد. که عکس های های رقومی وضوح و کیفیت بالاتری نسبت به عکس های آنالوگ دارند.

برای خرید عکس هوایی از سازمان نقشه برداری کشور باید به سایت رسمی این سازمان https://eshop.ncc.gov.ir/ مراجعه کنید. و با پر کردن فیلد های مربوط به عکس های هوایی درخواست عکس هوایی شما ثبت می گردد. طی یک تا دو روز کارشناسان سازمان درخواست شما را بررسی می کنند. و با توجه به بازه زمانی درخواستی شما عکس های موجود از موقعیت تعیین شده را در سال هایی که عکسبرداری انجام شده تعیین می کنند. که در این مرحله شما باید درخواست عکس هوایی خود را با پرداخت هزینه پست و هزینه محصول نهایی کنید. و منتظر آماده سازی محصول شوید. تا با نهایی شدن درخواست عکس هوایی محصول به آدرس شما ارسال گردد.

نحوه خرید عکس هوایی از سازمان جغرافیا نیرو های مسلح (نحوه خرید عکس هوایی تهران از سازمان جغرافیا نیرو مسلح )

سازمان جغرافیا نیروهای مسلح نیز عکس های هوایی آنالوگ را موجود دارد. و برای خرید عکس های هوایی سال های 1334 هجری شمسی و سال 1377 هجری شمسی می توان به این سازمان مراجعه کرد. که مدتی است. سازمان جغرافیا نیز خرید محصولات خود را به صورت اینترنتی انجام می دهد. برای خرید عکس های هوایی از این سازمان باید به سایت https://geo.epishkhan.ir/login مراجعه کنید. و مانند سازمان نقشه برداری کشور با پر کردن فیلد های مد نظر درخواست عکس هوایی ثبت می شود. و با نهایی کردن درخواست ، عکس هوایی به آدرس شما ارسال می گردد.

تهیه عکس هوایی استان تهران توسط کارشناسان اکسپرت جاستیس

همچنین با می توانید درخوست عکس هوایی خود به کارشناسان رسمی رادین مپ بسپارید. تا با آشنایی کارشناسان به روند کاری سازمان عکس هایی با کیفیت بالا تهیه کنید. و همچنین تفسیر و بررسی عکس های هوایی و تهیه گزارش را نیز توسط این کارشناسان انجام دهید. تا در نهایت گزارش تفسیر عکس هوایی توسط این کارشناسان مهر و امضا شوند.

موارد استفاده عکس هوایی در امور ملکی

از عکس های هوایی در حل اختلافات ملکی استفاده بسیاری می شود. و برای اثبات ادعای خود باید تفسیر و بررسی عکس هوایی توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری انجام گیرد. و گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس مهر و امضا گردد. که از طریق تفسیر عکس هوایی می توان موارد زیر را اثبات کرد.

  • بررسی عکس هوایی برای سابقه احیا زمین و پس گرفتن مالکیت زمین از سازمان منابع ملی
  • بررسی مرز های ملک و تعیین میزان تجاوز به حریم ملک
  • تعیین وجود راه ها در سنوات گذشته
  • تعیین وجود نهر ها آبریز های و تعیین میزان تغییر در مسیر آب ها
  • بررسی وجود سازه در زمین برای تعیین و اثبات کاربری ملک

نحوه تفسیر عکس هوایی

برای بررسی عکس های هوایی علی الخصوص عکس های هوایی آنالوگ نیاز است. که مدل سه بعدی عکس هوایی ساخته شود. تا تمام عوارض موجود در عکس هوایی بررسی گردد. و برای همین نیاز به تخصص لازم در این زمینه دارد. که باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری سپرده شود. و کارشناس با استفاده از تجهیزات مربوط به تفسیر عکس هوایی و نرم‌افزار های مد نظر مدل سه بعدی عکس را می سازد. با آشنایی کامل به تمام عوارض مربوط به عکس های هوایی بررسی لازم را در محدوده ملک انجام می دهد. و در صورت مشاهده عوارض مد نظر گزارش تهیه می گردد.

این گزارش تفسیر عکس هوایی یا همان تامین دلیل با مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری نقشه برداری در مراجع قضایی دارای اعتبار می شود. و برای اثبات ادعای مالکیت باید تهیه گردد. برای اخذ مشاوره در مورد تهیه عکس هوایی تهران با کارشناسان ما در اکسپرت جاستیس در تماس باشید.

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *