تهیه تامین دلیل برای منابع طبیعی

زمانی که حرف از منابع طبیعی می شود. منظور این است که ملک فاقد هر گونه فعالیت انسانی مانند کشت و زرع یا ساخت و ساز بوده است. و در حال حاضر در تصرف دولت است. و دولت وظیفه حفظ این زمین ها را دارد. تا مراتع و جنگل ها حفظ شوند. این در حالی است که بعضی از زمین ها به اشتباه در داخل مرز های این زمین ها قرار گرفته است. که با تهیه تامین دلیل برای منابع طبیعی با این مضمون که ملک در سنوات گذشته و قبل از اراضی ملی اعلام شدن. دارای سابقه احیا بوده است. می توان زمین خود را پس گرفت.

تامین دلیل برای منابع طبیعی چیست؟

تامین دلیل منظور گزارشی است که حاصل انجام بررسی و تحقیق در مورد یک موضوع خاص باشد. که توسط کارشناسان متخصص در امور قضایی انجام گیرد. و در صورتی که این تامین دلیل برای منابع طبیعی تهیه شود. در مورد زمین و ملک است. که باید برای تهیه این تامین دلیل برای منابع طبیعی به سراغ کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی رفته. تا با تفسیر عکس های هوایی و بررسی آن ها کار انجام گیرد.

نحوه تفسیر عکس هوایی

برای تفسیر عکس های هوایی باید در ابتدا سال مد نظر مشخص گردد. که در صورت بررسی عکس هوایی برای تعیین سابقه احیا برای منابع طبیعی بید به عکس های هوایی سال 1346 هجری شمسی به قبل مراجعه شود. زیرا منابع ملی در سال 1346 هجری شمسی اقدام به تعیین حدود این املاک کرده است.

در مرحله بعد باید موقعیت ملک بر اساس یو تی ام مشخص گردد. تا با توجه به سال مد نظر و موقعیت ملک به سازمان نقشه برداری کشور و یا سازمان جغرافیا نیروهای مسلح مراجعه شود. تا با تهیه زوج عکس های هوایی مربوط به ملک به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه گردد.

کارشناس با توجه به نرم افزار های مخصوص این کار و با توجه به تجهیزات سه بعدی سازی عکس کار پردازش و تفسیر و بررسی عکس های هوایی را انجام داده. و با بررسی لازم بر روی موقعیت ملک عوارض دارای فعالیت انسانی را شناسایی کرده. و بر روی عکس مشخص می کند. تا با توجه به این بررسی های انجام شده بر روی عکس هوایی گزارش نیز تهیه شود.

این گزارش و مدارک حاصل از کار تفسیر عکس هوایی در نهایت توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می گردد. و این مهر و امضا است که به مدارک اعتبار می بخشد. و در دادگاه مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص تهیه تامین دلیل برای منابع طبیعی می توانید با کارشناسان دادگستری فعال در اکسپرت جاستیس تماس حاصل نمایید.

تهیه تامین دلیل برای منابع طبیعی

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 2

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *