تعرفه جانمایی سند قدیمی

سند های قدیمی امروزه با مشکل عدم تشخیص ادرس مواجه هستند. که یکی از معایب این سند به شمار می رود. و برای تعیین موقعیت این املاک که دارای سند های قدیمی هستند باید جانمایی پلاک ثبتی انجام گیرد. که تعرفه جانمایی سند های منگوله دار قدیمی توسط کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی انجام می گیرد. و در نهایت کار جانمایی پلاک ثبتی نقشه یو تی ام از ملک تهیه می شود. که بر اساس این نقشه یو تی ام موقعیت ملک نیز مشخص می گردد.

نحوه جانمایی سند قدیمی و تعیین موقعیت آن

برای سند های قدیمی که به صورت منگوله دار و دفترچه ای هستند. هیچ سیستم مختصاتی تعریف نشده است. به این معنا که موقعیت این املاک در سیستم ثبت نشده. و تنها بر اساس پلاک ثبتی که در سند به صورت پلاک اصلی و فرعی درج شده مشخص گردیده. و از این جهت است. که امروزه تشخیص آدرس برای املاکی که دارای سند های قدیمی هستند. و موقعیت مشخصی ندارند. کار راحتی نیست. و برای همین زمانی که مالک قصد پیدا کردن ملک خود را داشته باشد. باید جانمایی پلاک ثبتی انجام گیرد.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی باید به کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی مراجعه شود. زیرا تنها این کارشناس امکان دسترسی به اطلاعات و نقشه های ثبتی را دارد. و برای انجام جانمایی پلاک ثبتی نیاز به نقشه ثبتی است.

با بررسی سند و با توجه به پلاک ثبتی درج شده در سند نقشه ثبتی تهیه می گردد. و کارشناس با تبدیل نقشه به سیستم مختصات یو تی ام و با توجه به پلاک ثبتی درج شده. در سند موقعیت ملک را تعیین کرده. و با تعیین موقعیت ملک نقشه یو تی ام تهیه می شود. این نقشه یو تی ام با توجه به نقشه ثبتی تهیه شده. که بر اساس سند است. و برای همین در این نقشه یو تی ام اطلاعاتی همچون پلاک ثبتی درج می گردد. که این نقشه برای تهیه سند تک برگ مورد استفاده قرار می گیرد. و در صورتی دارای اعتبار است. که توسط کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی مهر و امضا شده باشد.

تعرفه جانمایی سند قدیمی با اکسپرت جاستیس

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص تعرفه جانمایی سند قدیمی و عوامل تاثیرگذار بر آن می توانید با ما در اکسپرت جاستیس در تماس باشید. ما در اکسپرت جاستیس در تمام روز های هفته آماده مشاوره و خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *