تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

برای تعیین تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای باید با کارشناس رسمی دادگستری تماس گرفت. تا برای انجام تفسیر عکس هوایی با توجه به تعرفه اعلام شده از سازمان اقدام کنید. و برای تهیه گزارش و مدارک که از کار تفسیر عکس هوایی حاصل می شود، باید حتما با کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری تماس گرفت. زیرا مدارک حاصل از کار تنها با مهر و امضا این کارشناس است که اعتبار دارد.

روش تهیه عکس هوایی

برای تهیه عکس هوایی باید موقعیت ملک مشخص باشد. شما می توانید در نهایت برای درخواست از رادین مپ به منظور عکس هوایی به سایت سازمان نقشه برداری کشور www.eshop.ncc.gov.ir مراجعه کرده. و با ثبت درخواست عکس هوایی از رادین مپ و پر کردن فیلد های مد نظر درخواست های عکس هوایی خود را ثبت کنید. و در نتیجه منتظر بمانید تا عکس های هوایی به یکی از آدرس های شما ارسال گردد. یا از طریق مراجعه حضوری به سازمان جغرافیا نیروهای مسلح، درخواست عکس هوایی را ثبت کرده. تا با تهیه این تصاویر برای تفسیر عکس هوایی به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه کنید.

روش انجام تفسیر عکس هوایی

از آن جا که تفسیر عکس هوایی یک کار تخصصی است و نیاز به اطلاعات کافی در این زمینه و همچنین نرم افزار های دقیق مربوط به تفسیر عکس هوایی و ابزار های سه بعدی سازی عکس های هوایی این کار انجام می گیرد که برای انجام کار تفسیر عکس هوایی باید حتما به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه گردد.

تعرفه تفسیر عکس هوایی

کارشناس با تخصص کافی در این زمینه و با توجه به عکس های هوایی تهیه شده، همچنین موضوع دعوای مورد بحث تفسیر و بررسی عکس های هوایی را انجام می دهد که در نهایت با تعیین موقعیت ملک بر روی عکس های هوایی و بررسی آن می توان نتیجه گیری لازم را انجام داده و با توجه به نتیجه حاصل از تفسیر عکس هوایی گزارش یا همان تامین دلیل تهیه می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درمورد تعرفه تفسیر عکس هوایی می توانید با کارشاسان دادگیتری فعال در اکسپرت جاستیس تماس حاصل نمایید.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 1 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *