تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای یکی از امور مربوط به فتوگرامتری است. که توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می گیرد. و بر اساس تعرفه سازمان نقشه برداری برای تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای این کار انجام می شود. که طبق این کار گزارش تهیه می گردد و در زمینه امور ملکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. امروز با ما همراه باشید تا درمورد هزینه و تعرفه تفسیر تصاویر ماهواره ای با همدیگر صحبت و گفتگو کنیم.

تفاوت عکس هوایی با ماهواره ای

عکس های هوایی توسط هواپیما ها و شاتر هایی که بر روی هواپیما ها بسته می شوند عکس برداری می شود. که در ارتفاعات پایین تر و مقیاس پایین تر موجود هستند. و با پرواز بر روی زمین عکسبرداری انجام می گیرد. که مورد استفاده در بررسی امور ملکی است. و در سازمان نقشه برداری کشور و یا سازمان جغرافیا نیروهای مسلح موجود می باشد. که طی سالیان گوناگون عکسبرداری شده. و در سال های خاص موجود است.

اما برای تهیه تصاویر ماهواره ای، ارتفاع بالاتر و توسط ماهواره هایی که به دور زمین در حال گردش هستند عکس برداری می شود. که به صورت مداوم و فصل به فصل است. و از این عکس های ماهواره ای در ابعاد بزرگتر استفاده می شود.

تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

موارد استفاده تفسیر عکس هوایی در امور ملکی

همان طور که گفته شد. از عکس های هوایی در زمینه امور ملکی و حل اختلافات ملکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. که از طریق سالی که می توان اثبات ادعای خود را انجام داد. تفسیر عکس هوایی انجام می گیرد. و برای همین منظور باید عکس هوایی یا ماهواره ای تهیه شود. و با علم کافی در زمینه فتوگرامتری و با توجه به وجود ابزار های مخصوص و نرم افزار های مربوط به تفسیر عکس هوایی این کار انجام گیرد. برای همین باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه شود. زیرا تنها این کارشناس است که تخصص لازم را در این زمینه دارد.

تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

نحوه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

برای تفسیر عکس هوایی دو راه وجود دارد:

1. تفسیر عکس هوایی با فایل اسکن شده

برای تفسیر عکس هوایی باید ابتدا فایل اسکن شده عکس ها را در سیستم بررسی کرده. و با توجه به نرم افزار های مربوط به تفسیر عکس هوایی و انجام امور مربوط به پردازش عکس هوایی کار نرم افزاری را بر روی عکس انجام داده. تا در ادامه با استفاده از ابزار های مربوط به این کار به صورت سه بعدی دیده می شود. و تمام عوارض موجود بر روی عکس هوایی در محدوده ملک مورد بررسی قرار می گیرد.

2. تفسیر عکس هوایی با عکس های چاپ شده

برای تفسیر عکس های هوایی با توجه به زوج عکس های چاپ شده. باید از استریسکوپ استفاده کرد. تا سه بعدی سازی عکس های هوایی انجام گیرد. که برای انجام این امور باید تخصص لازم در این زمینه را داشته. زیرا کار تفسیر عکس هوایی ( فتوگرامتری ) یکی از امور دقیق در زمینه نقشه برداری است. و مدارک حاصل از این کار در دادگاه مورد استفاده قرار می گیرند. و به همین دلیل است که باید مهر و امضا معتبر کارشناس رسمی دادگستری را نیز داشته باشد. که انجام این کار نیز طبق تعرفه ای که سالانه از طرف سازمان نقشه برداری کشور اعلام می گردد انجام می گیرد.

تعرفه و قیمت تفسیر ماهواره ای با اکسپرت جاستیس

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه تفسیر تصاویر ماهواره ای می توانید با کارشناسان دادگستری و نقشه برداری ما در اکسپرت جاستیس تماس حاصل نمایید و از مشاوره و خدمات ما بهره مند شوید.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *