تهیه نقشه دو خطی

برای تصحیح سند های قدیمی و تک برگ که اضلاع وضع موجود ملک با سند همخوانی ندارد. و یا مساحت سند با مساحت وضع موجود مغایر است. باید تهیه نقشه یو تی ام دو خطی انجام گیرد. و برای تهیه این نقشه دو خطی که یکی از فرمت های نقشه یو تی ام است. نیز باید به سراغ کارشناسان رسمی رفته. زیرا تنها نقشه هایی که در اداره ثبت اعتبار دارد. نقشه هایی است که توسط این متخصصان مهر و امضا شده باشد.

دلیل تهیه نقشه دو خطی

در ابتدا بهتر است به یکی از مشکلاتی که سند های قدیم داست اشاره کنیم. و این مشکل این است که در قدیم زمین ها از طریق متر های دستی متر کشی می شد. و نقشه های آن ها ترسیم می گردید. به همین علت و به این دلیل نقشه برداری دقیق انجام نمی شود. زوایای ملک در نظر گرفته نمی شد. و امکان اشتباه در مساحت وجود داشت. یا اینکه متر های دستی امکان اشتباه در اندازه گیری را بالا می بردند.

به همین دلیل امکان اشتباه در اندازه های حدود اربعه ملک وجود دارد. و زمانی که مالک برای تعویض سند خود با سند تک بگ مراجعه می کند. متوجه این موضوع می شود که ابعاد و اندازه های وضع موجود ملک با سند همخوانی ندارد. و برای همین باید نقشه یو تی ام دو خطی ملک تهیه شود.

روش تهیه نقشه یو تی ام دو خطی

برای تهیه نقشه یو تی ام دو خطی باید در ابتدا نقشه یو تی ام وضع موجود ملک تهیه شود. و برای تهیه نقشه یو تی ام از ابزار دقیق نقشه برداری استفاده شود. تا مختصات دقیق گوشه های ملک خوانده شود. و با همین اطلاعات نقشه یو تی ام وضع موجود ملک ترسیم گردد.

در ادامه از ملک یک سند قدیمی یا بنچاق هایی وجود دارد. که در آن ها حدود اربعه ملک درج شده است. و این حدود اربعه اندازه های اضلاع شمالی و شرقی و جنوبی و غربی ملک را درج کرده اند. و این ابعاد و اندازه ها با رنگ دیگری بر روی نقشه یو تی ام وضع موجود ترسیم می شوند. که در صورت مغایرت در اندازه های وضع موجود و سند مشخص می گردد. این نقشه بعد از نهایی شدن. و مهر و امضا برای استفاده در اداره ثبت آماده می گردد.

نقشه یو تی ام دو خطی

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *