ویژگی های خطای اتفاقی نقشه برداری های کارشناس

ویژگیهای خطای اتفاقی نقشه برداریهای کارشناس دادگستری


ویژگیهای خطای اتفاقی نقشه برداری های کارشناس دادگستری

آیا می دانید ویژگی های خطای اتفاقی نقشه برداری های کارشناس رسمی دادگستری چیست؟

ایا  می دانید چه مسائلی را در محاسبات نقشه برداری کارشناس دادگستری باید در نظر داشته باشد؟

ویژگیهای خطای اتفاقی نقشه برداری های کارشناس دادگستری

خطای اتفاقی در واقع همان خطای انسانی است. که در نقشه برداری های رسمی دادگستری ممکن است. از طرف کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری اتفاق بیفتد. این خطا ممکن است. در اثر نارسایی حواس کارشناس رسمی دادگستری ایجاد شود. اگر عمل اندازه گیری یک کمیت را به دفعات زیاد کنیم. و مطمئن باشیم خطای سیستماتیک نداریم. دو نتیجه حاصل می شود. اول انکه در مقابل هر خطای مثبت یک خطای منفی وجود دارد. دوم انکه خطای اتفاقی از یک حد معین زیادتر نمی شود.

به طور کلی در نقشه برداری  های کارشناس رسمی دادگستری به منظور اطمینان و ازدیاد دقت هر اندازه را چندین بار تکرار می نماید. لذا تعداد اندازه ها همیشه بیشتر از ضرورت است. و به دلیل وجود خطا مقادیر با یکدیگر اختلاف دارند. که در محاسبات نقشه برداری باید مسائل و ویزگی های زیر را در مورد خطای  اتفاقی در نظر گرفت.

اول آن که از مجموع اندازه های به دست آمده است. باید بهترین مقدار را برای کمیت تعیین کند.

دوم آن که ازاختلاف بین اندازه ها عددی به دست می آید که بر مبنای علمی شاخص میزان دقت اندازه گیری می باشد.

سوم آن که در شرایط کار کارشناس رسمی دادگستری عددی تعیین می کند. که شاخص صحت اندازه هایی باشد. که بنام بهترین مقدار تعیین نموده است.

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *