وکالت سند تک برگ توسط وکیل پایه 1 دادگستری برای انجام امور اخذ سند انجام می شود تا با توجه به داشتن تخصص کافی در این زمینه تمامی امور مربوط به انجام این کار به کارشناسان سپرده شود تا سند تک برگ به نام مالک برای ملک صادر گردد.
وکالت سند تک برگ توسط وکیل پایه 1
برای اخذ سند تک برگ یا تعویض سند قدیمی با سند جدید باید روند اداری
ملک طی شود و نیاز به انجام امور اداری در ادارات ثبت و شهرداری دارد و
همچنین باید مدارک مورد نیاز تهیه تا در زمان تشکیل پرونده مدارک کامل
باشد و بر همین اساس نیاز به پیگیری و انجام امور زمانبر دارد که با سپردن
این امور به متخصصان این امر کار از ابتدا تا صدور سند به وی سپرده می
شود
از طرفی سند تک برگ یک نوع سند به روز برای ملک است که در این سند
تمام اطلاعات ملک از لحاظ حقوقی و فنی در سیستم کاداستر ثبت میشود
و برای همین باید نقشه یو تی ام ملک تهیه شود تا از طریق این نقشه یو
تی ام اطلاعات فنی ملک مشخص شود و این نقشه برای تشکیل پرونده
نیز مورد نیاز است در صورتی که مورد تایید اداره ثبت باشد یعنی اینکه اولا
با فرمت مد نظر همخوانی داشته باشد و ثانیا توسط کارشناس رسمی
دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده باشد
رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی
بدون دیدگاه