وکالت امور ثبتی مربوط به سند تک برگ برای تسریع در انجام امور با آشنایی به قوانین ثبتی به
کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا وکلای پایه 1 دادگستری سپرده
می شود و طبق این وکالت تمامی امور از ابتدا تا انتهای کار اعم از امور اداری و تهیه مدارک و
نقشه ها به این کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرده می شود و
در نهایت سند تک برگ به نام مالک صادر می شود.
وکالت امور ثبتی مربوط به سند
سند تک برگ سند به روز و رسمی برای ملک به شمار میرود که برای تهیه این سند برای ملک
یا تعویض سند قدیمی به سند تک برگ یکسری مراحل اداری طی شود تا سند تک برگ به نام
مالک صادر شود و همچنین یکسری مدارک و نقشه هم تهیه شود که روند اداری پیچیده و زمان
بری دارد و نیاز به مراجعه حضوری به ادارات دارد و با سپردن این امور به کارشناس رسمی داد
گستری و یا وکلای پایه 1 دادگستری روند اداری ملک با سرعت بالاتری انجام می شود و با
آشنایی کامل به قوانین ثبتی این کار انجام می شود یکی از مدارک اصلی برای اخذ سند تک
برگ برای ملک نقشه یو تی ام است که باید حتما تهیه شود و این نقشه یو تی ام با فرمت و
دقت مد نظر سازمان همخوانی داشته باشد و همچنین توسط کارشناس رسمی دادگستری
نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده باشد تا اعتبار لازم را برای انجام امور اداری ملک
داشته باشد و در صورتیکه موقعیت و حدود ملک مشخص باشد با استفاده از تجهیزات نقشه
برداری در محل ملک انجام میشود و در صورت مشخص نبودن موقعیت ملک با انجام جانمایی
پلاک ثبتی اینکار انجام می شود
رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی
بدون دیدگاه