هزینه جانمایی معکوس پلاک ثبتی

برای یافتن پلاک ثبتی ملکی که از موقعیت آن مطلع هستید. اما سند آن در دست نیست. باید جانمایی معکوس پلاک ثبتی انجام شود. زیرا برای مراجعه به اداره ثبت و اخذ رونوشت سند باید حتما پلاک ثبتی ملک مشخص باشد. و املاک در اداره ثبت بر اساس پلاک ثبتی شناخته می شوند. که برای انجام آن باید به کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی مراجعه کرد. تا با توجه به نقشه های ثبتی پلاک ثبتی ملک تعیین شود. امروز با ما همراه باشید تا درمورد هزینه جانمایی معکوس پلاک ثبتی با هم دیگر به بحث و گفنگو بپردازیم.

جانمایی معکوس پلاک ثبتی چیست؟

جانمایی معکوس پلاک ثبتی منظور تعیین پلاک ثبتی ملک بر اساس موقعیت آن است. و این بر عکس کار جانمایی پلاک ثبتی است. که برای انجام جانمایی پلاک ثبتی موقعیت ملک بر اساس پلاک ثبتی سند مشخص می گردد. و در جانمایی معکوس پلاک ثبتی موقعیت ملک مشخص است. اما مالک سند ملک را نداشته. که برای اخذ رونوشت آن باید پلاک ثبتی ملک مشخص باشد. تا با مراجعه به اداره ثبت با توجه به پلاک ثبتی تعیین شده. درخواست رونوشت سند دهد.

روش انجام جانمایی معکوس پلاک ثبتی ( عوامل موثر بر قیمت جانمایی معکوس پلاک ثبتی )

برای انجام این کار باید موقعیت ملک مشخص باشد. تا با تهیه نقشه یو تی ام از چهار گوشه ملک و یا تعیین موقعیت ملک توسط متقاضی یا مالک برای انجام جانمایی معکوس پلاک ثبتی اقدام شود.

این نقشه تهیه شده با تطبیق بر روی نقشه ثبتی ملک که این نقشه ثبتی بر اساس پلاک ثبتی املاک در کنار هم چیده شده است. می توان پلاک ثبتی ملک را تعیین کرده. و این نقشه ثبتی که در اداره ثبت موجود است. نیز می توان برای انجام کار به اداره ثبت مراجعه کرد. که هم زمان بر است. و هم نیاز به مراجعه حضوری به این ارگان دارد. که با انجام این کار با کارشناسان رسمی دادگستری کار با سرعت بالاتری انجام می شود. و نیاز به مراجعه حضوری نیز ندارد.

اخذ رونوشت سند با پلاک ثبتی تهیه شده

در ادامه باید مالک یا وکیل قانونی مالک به اداره ثبت مراجعه کرده. و با توجه به پلاک ثبتی تعیین شده برای ملک ، درخواست رونوشت سند را بدهد. که این کار با پر کردن فرم مربوط به اخ رونوشت سند انجام می شود. و از آن جا که املاک در اداره ثبت با پلاک ثبتی شناخته می شوند. باید برای اخذ رونوشت سند پلاک ثبتی مشخص شده نیز درج شود. تا با توجه به پلاک ثبتی درج شده. رونوشت سند تهیه شود. و برای ادامه روند کار و تهیه سند تک برگ برای ملک اقدام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان دادگستری فعال در اکسپرت جاستیس در خصوص هزینه جانمایی معکوس پلاک ثبتی می توانید با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

 

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *