هزینه تفکیک ملک مسکونی

برای تفکیک واحد های مسکونی که فاقد سند تک برگ هستند. و به منظور تعیین مساحت هر واحد باید به کارشناسان این کار مراجعه کرد. که صلاحیت مهر و امضا نقشه را نیز داشته باشند. تا در صورت نیاز با مهر و امضا نقشه مورد نظر به آن اعتبار ببخشند. و برای تعیین هزینه تفکیک ملک مسکونی نیز باید تماس با کارشناسان انجام گیر.

روش انجام تفکیک آپارتمان های مسکونی

در ابتدا باید گفت که تفکیک آپارتمان به منظور تعیین مساحت دقیق از هر واحد انجام می گیرد. و برای انجام تفکیک آپارتمان در صورتی که ملک در حال ساخت باشد باید تفکیک فضا ها از طریق دیوار کشی انجام شده باشد. تا با اندازه گیری دقیق از داخل واحد و ترسیم نقشه مربوط به واحد مسکونی مد نظر با توجه قانون مقررات ملی ساختمان انجام گیرد. و در نهایت نقشه ای از واحد حاصل شود. که مساحت دقیق در آن درج شده باشد.

این نقشه زمانی تهیه می شود که یا برای اخذ سند تک برگ باشد. که از طریق درخواست تفکیک آپارتمان از دفاتر خدمات انجام می گیرد. در این صورت مهندس از طریق نظام مهندسی انتخاب می شود. و یا برای املاکی که هنوز سند تک برگ اخذ نکرده اند. و قصد فروش و یا خرید این املاک را دارند انجام می گیرد.

از این طریق نقشه تفکیک آپارتمان تهیه می شود. و با چاپ این نقشه برای اعتبار آن توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا مهندسین عضو نظام مهندسی مهر و امضا می شود. تا برای معاملات ملکی از این نقشه استفاده شود. که برای تعیین هزینه تفکیک ملک مسکونی نیز باید با همین کارشناسان تماس گرفت.

در مراحل بعدی زمانی که برای تهیه سند تک برگ برای ملک اقدام شود. همین مراحل توسط مهندس نظام مهندسی انجام می گیرد. تا با تهیه صورتمجلس سند تک برگ برای هر واحد صادر شود. و مساحت مد نظر در سند نیز درج شود.

هزینه تفکیک ملک مسکونی با گروه مهندسی اکسپرت جاستیس

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص هزینه تفکیک ملک مسکونی می توانید با کارشناسان ما در اکسپرت جاستیس در تماس باشید.

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *