جانمایی سند

جانمایی  و  پیدا  کردن  مکان  زمین طبق سند قدیمی توسط کارشناس رسمی نقشه برداری انجام می شود. ممکن  است  که  شما  اسناد ملکی را در اختیار داشته باشید. که به شما ارث رسیده. و یا مربوط به سال ها گذشته باشد. که این ملک را خریداری کرده اید. اما محل دقیق ملک  معلوم  نیست. که ممکن است. این ملک در اختیار ارگان های دولتی قرار گرفته باشد. و یا توسط دیگران تصرف شده باشد. در صورتی  که  مالک توسط کارشناس رسمی نقشه برداری نقشه یو تی ام ،نقشه جانمایی پلاک ثبتی و سند را دراختیار داشته باشد. با مراجعه به مراجع قانونی مربوط میتواند ادعای مالکیت خود را ثابت کند. برای جانمایی پلاک ثبتی به کارشناس رسمی نقشه برداری مراجعه کنید.

 

مطالعه بیشتر درباره: تهیه نقشه تفکیک آپارتمان تهران

 

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک ۱۶۳، واحد۶

تلفن: +۹۸۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴

 

نحوه انجام جانمایی ملک به چه صورت است ؟

برای انجام جانمایی ملک معمولا موقعیت ملک به طور دقیق مشخص نیست. برای همین منظور باید به سراغ سند و مدارک ملک رفت. تا با توجه به این مدارک جانمایی و پیدا کردن مکان زمین طبق سند قدیمی موجود از ملک بر روی سیستم مختصات یو تی ام انجام گیرد. برای انجام کار جانمایی سند قدیمی یک ملک باید دسترسی به نقشه ثبتی نیز امکان پذیر باشد. که این کار تنها توسط کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی امکان پذیر است.

پس باید در ابتدا سند موجود از ملک خود را در اختیار کارشناس رسمی دادگستری قرار داد. و کاشناس با توجه به پلاک ثبتی سند نقشه ثبتی را تهیه کند. و کار جانمایی ملک انجام شود. این نقشه ثبتی که بر اساس سیستم مختصات یو تی ام است. موقعیت سندی ملک را بر روی کره زمین نمایش می دهد. و نقشه یو تی ام آن تهیه می شود. این نقشه یو تی ام که بر اساس سند است. در آن علاوه بر مختصات های یو تی ام ملک که تعیین کننده موقعیت ملک است. پلاک ثبتی نیز درج می شود. و توسط کارشناس رسمی امور ثبتی مهر و امضا می شود. که از این طریق می توان موقعیت ملک را نیز تعیین کرد.

 

مطالعه بیشتر درباره: اطلاعات مفید درباره جانمایی پلاک ثبتی در تهران

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 5

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *