تهیه نقشه یو تی ام با کد ارتفاعی

کد های ارتفاعی که در نقشه یو تی ام درج می شود. میزان شیب منطقه را نمایش می دهد. که از این طریق می توان میزان گود برداری ملک را تعیین کرد. به همین دلیل است. که تهیه نقشه یو تی ام با کد ارتفاعی از طرف شهرداری درخواست داده می شود. و برای همین باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرده. تا با استفاده از ابزار دقیق نقشه برداری نقشه یو تی ام مد نظر با اطلاعات کامل تهیه شود.

روش تهیه نقشه یو تی ام با کد ارتفاعی

نقشه یو تی ام از جمله مدارکی است. که برای اخذ جواز ساخت نیز درخواست می شود. و زمانی که به شهرداری مراجعه می کنید باید نقشه یو تی ام تهیه کرده باشید. که دارای کد های ارتفاعی نیز باشد. تا با یکبار هزینه کردن نقشه مد نظر تهیه شود.

برای تهیه این نقشه UTM با کد های ارتفاعی باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرده. تا با استفاده از تجهیزات جانمایی ملک و نعیین ادرس دقیق مختصات گوشه های ملک برداشت و نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. و در مرحله بعدی با استفاده از جی پی اس های دقیق دو و سه فرکانسه کد های ارتفاعی از داخل عرصه ملک و گذر های اطراف برداشت شود. و در نقشه آورده شود.

علاوه بر این ها باید ابعاد و اندازه های سند ملک نیز بر روی نقشه یو تی ام ترسیم شده اعمال شود. تا ملک نیز با ابعاد سند بررسی گردد. تا در صورت نیاز قبل از هر گونه ساخت و ساز مرز های ملک نیز اصلاح شود. و در طی روند ساخت یا بعد آن مالک به مشکل برنخورد.

این نقشه ، نقشه ای است که مد نظر شهرداری است. و بعد از چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود. که اعتبار نقشه به شمار می رود.

تهیه نقشه یو تی ام با کد ارتفاعی با اکسپرت جاستیس

برای تهیه نقشه یو تی ام (UTM) با کد ارتفاعی می توانید با کارشناسان ما در اکسپرت جاستیس در تماس باشید. کارشناسان دادگستری فعال در مجموعه ما آماده خدمت رسانی و مشاوره به شما عزیزان در تمام ساعات شبانه روز در هفته می باشند.

تهیه نقشه یو تی ام با کد ارتفاعی

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *