انجام امور اخذ سند تک برگ از ابتدای کار و انجام یک وکالت کاری تا انتهای کار و اخذ سند به
نام مالک توسط کارشناس رسمی دادگستری و وکلای پایه 1 دادگستری انجام می گیرد تا در
کمترین زمان و با آشنایی کامل به قوانین ثبتی و همچنین با کمترین مراجعه متقاضی به ادارات
و ارگان های دولتی این کار انجام شود.
انجام امور اخذ سند تک برگ
سند تک برگ سند به روز و رسمی برای ملک به شمار میرود که یک سند سیستمی است و
برای اخذ این سند برای ملک و یا تعویض سند قدیمی به سند تک برگ باید یک سری مراحل
اداری طی شود تا سند برای ملک صادر شود و برای همین منظور باید مدارک بطور کامل تهیه
و برای تشکیل پرونده اقدام شود که تمام این امور نیاز به مراجعه حضوری به ادارات ثبت دارد و
برای انجام با سرعت بیشتر و همچنین مراجعه کمتر به ادارات باید کار اخذ سند تک برگ را به
کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا وکلای پایه 1 دادگستری سپرد
تا این کارشناسان با آشنایی کامل به قوانین ثبتی و تهیه مدارک از جمله مهمترین آن ها که
نقشه یو تی ام است کار را با سرعت بالاتری انجام دهند
برای تهیه نقشه یو تی ام ملک نیز باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل ملک
مختصات یو تی ام گوشه ها و شکستگی های ملک برداشت شود و با توجه به مختصات های
برداشت شده ترسیم نقشه یو تی ام ملک انجام میشود و این نقشه یو تی ام موقعیت دقیق
ملک را بر روی کره زمین بر اساس سیستم مختصات یو تی ام نمایش می دهد و بعد از چاپ
و درج اطلاعات توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می
شود و به دست متقاضی یا وکیل متقاضی میرسد تا برای انجام امور اخذ سند تک برگ اقدام
کنند.
رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی
بدون دیدگاه