افراز زمین موروثی

زمین های که به صورت ارثیه به چند نفر واگذار می شود. باید از طریق قانونی تقسیم شود. تا سهم هر فرزند مشخص گردد. و برای همین باید افراز زمین های موروثی با ابلاغیه دادگاه و توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری انجام گیرد. زیرا در نهایت کار افراز زمین گزارش تهیه می شود. که این گزارش با مهر و امضا کارشناس رسمی است که دارای اعتبار است. و در دادگاه مورد قبول می باشد.

نحوه افراز زمین

زمین هایی که دارای سند شش دانگ و به نام یک نفر باشند. بعد از فوت مالک به فرزندان و وارثین می رسد. که برای تقسیم زمین و مشخص شدن سهم هر نفر باید افراز زمین انجام گیرد. و انجام افراز زمین برای زمین های موروثی باید با توجه به ابلاغیه صادره از دادگاه انجام شود. و بعد از صدور ابلاغیه به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه کرده. تا کارشناس با توجه به ابلاغیه صادره که در ان میزان سهمی که باید هر فرد از زمین ببرد را مشخص کرده است. و با تهیه نقشه زمین اصلی کار افراز را انجام می دهد.

نقشه زمین به این دلیل تهیه می شود. که مساحت دقیق آن مشخص گردد. و با توجه به این نقشه تهیه شده میزان مساحتی که به هر وارث می رسد مشخص می شود. و بر طبق همین گزارش افراز زمین تهیه می شود. با توجه به گزارش تهیه شده و مهر و امضا شده برای انجام امور قضایی و جدا کردن زمین اقدام می شود.

این کار باید حتما توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام گیرد. زیرا کار دقیقی است و مدارک و نقشه های حاصل از کار افراز زمین تنها با مهر و امضا این کارشناس است که اعتبار دارد. و در غیر این صورت قابل ارائه به دادگاه نمی باشد.

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *