نقشه یو تی ام با دوربین

نقشه یو تی ام با دوربین

نقشه یو تی ام با دوربین و تجهیزات به روز نقشه برداری مانند جی پی اس های دقیق دو فرکانسه و سه فرکانسه تهیه می شود. که بر اساس این نقشه یو تی ام موقعیت دقیق ملک بر روی کره زمین مشخص می شود. و امروزه یکی از مدارک اصلی و مهم برای هر ملکی به شمار می رود. که برای انجام امور اداری در سازمان ها و ارگان های دولتی باید حتما تهیه شود. و توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شود. تا در سازمان ها دارای اعتبار باشد.

نقشه یو تی ام با دوربین

نقشه یو تی ام منظور نقشه ای است که موقعیت دقیق ملک را بر روی کره زمین بر اساس سیستم مختصات جهانی یو تی ام نمایش می دهد. و امروزه به دلیل روند سیستمی کار تمامی ارگان ها یکی از مدارک اصلی و مهم به شمار می رود. به طوری که پایه و اساس کار سند از نوع سند تک برگ نیز به حساب می آید. و باید برای انجام امور اداری در سازمان ها و ارگان های دولتی حتما یک نقشه یو تی ام که توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده باشد تهیه شود. تا بر اساس این نقشه یو تی ام روند اداری ملک طی شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام از تجهیزات نقشه برداری مانند دوربین ها و یا جی پی اسهای دقیق استفاده شود. تا در موقعیت دقیق ملک مختصات گوشه ها و شکستگی های ملک برداشت شود. و بعد از انجام برداشت مختصات ترسیم نقشه ملک انجام شود. و با تهیه این نقشه و درج مختصات های یو تی ام در نقشه و کارتوگرافی چاپ و در نهایت توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود.

نقشه یو تی ام با دوربین

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *