نقشه برداری یو تی ام شرکت رادین مپ

نقشه برداری یو تی ام شرکت رادین مپ


نقشه برداری یو تی ام شرکت رادین مپ

نقشه برداری یو تی ام توسط شرکت رادین مپ با نظارت کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری انجام میشود و این شرکت با تجربه مناسب و سابقه ی درخشان در امور ثبتی و نقشه برداری فعالیت می کند.

به دلیل این که نقشه ی یو تی ام یک نقشه ی ثبتی می باشد و متقاضی آن اداره ثبت و شهرداری ها می باشند دارای  ارزش حقوقی است و برای تهیه آن باید به کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری مراجعه کرد.

نقشه ی یو تی ام از نقشه وضع موجود زمین به دست می آید طوری که چهار گوشه زمین مشخص می شود و نقشه برداری بعد از شناسایی منطقه و ایستگاه گذاری مناسب انجام میشود و نقشه زمین بعد از ترسیمات در نرم افزار اتوکد و انجام کارتوگرافی روی نقشه تهیه میشود، اما این به منظور پایان کار و به دست آمدن نقشه یو تی ام نیست زیرا نقشه ای که به دست آماده است دارای یک سیستم مختصات محلی است و باید آن را تبدیل به سیستم مختصات یو تی ام کرد.

برای این کار از نقشه هوایی منطقه ی مربوط که با مقیاس 1:2000 در سیستم مختصات یو تی ام تهیه شده است استفاده میشود. و موقعیت زمینی که نقشه برداری شده است در نقشه ی 1:2000 ابتدا مشخص میشود و نقشه ی تهیه شده از زمین بر روی آن جانمایی میشود و مختصات یو تی ام چهار گوشه ی زمین ازآن استخراج می شود.

و به این ترتیب نقشه ی یو تی ام زمین به دست می آید که دارای مساحت دقیق و حدود اربعه و موقعیت دقیق طبق جانمایی انجام شده میباشد که قابل ارائه به ادارات دولتی از جمله اداره ثبت و شهرداری میباشد.

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 2

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *