محاسبه احجام خاکی با پهباد

محاسبه احجام خاکی با پهباد با انجام عکسبرداری از منطقه و چند مختصات دقیق و مشترک زمینی انجام می شود. و منظور از احجام خاکی بررسی و تعیین میزان خاکبرداری و خاکریزی برای یک پروژه است که امروزه با استفاده از پهباد ها انجام می گیرد و بسیار راحت تر است.

پهباد

پهباد ها امروزه در زمینه عکسبرداری و فیلم برداری از ارتفاع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. که این ابزار به روز در زمینه نقشه برداری نیز جایگاه خود را پیدا کرده. در زمینه تهیه عکس ها و نقشه های هوایی بسیار مورد توجه واقع شده است. که می توان برای تهیه نقشه های یو تی ام و تهیه عکس های هوایی و همچنین تعیین حجم عملیات خاکی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پهباد

محاسبه احجام خاکی

احجام خاکی برای انجام پروژه های مختلف اعم از ساخت و ساز و راه سازی و یا حتی عملیات های زیر زمینی مورد بررسی قرار می گیرد. که بر اساس نقشه های تهیه شده میزان خاکبرداری و خاکریزی و محل و میزان دپو و برداشت و … انجام گیرد. که تمامی این کار ها نیاز به برداشت زمینی با استفاده از ابزار و تهیه نقشه ها را دارند.

انجام کار با استفاده دوربین و دیگر وسایل دستی بسیار زمان بر است که پهباد این مشکل را حل کرده است و محاسبه احجام خاکی با پهباد با سرعت بالاتری انجام می گیرد. که با عکسبرداری هوایی از منطقه مورد نظر و برداشت چند نقشه زمینی به صورت دقیق می توان توپوگرافی منطقه را ترسیم کرد. که با توجه به نوع پروژه میزان حجم عملیات خاکی بررسی و تعیین می شود.

این کار برای عملیات هایی که در مساحت های بالا هستند مثل شهرک سازی ها و راه سازی بسیار به صرفه تر است. زیرا با برداشت زمینی زمان زیادی لازم است تا برداشت انجام گیرد.

محاسبه احجام خاکی

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *