قیمت نقشه utm زمین کشاورزی

یکی از مدارکی برای اخذ سند مالکیت تک برگ، مراجعه به جهاد کشاورزی یا هر ارگان مرتبط که کار اداری مربوط به زمین را داشته باشید. نقشه utm است. که باید از زمین خود تهیه کنید. تا موقعیت زمین کشاورزی به صورت دقیق با رعایت حدود بر روی کره زمین مشخص گردد. تا بتوان موقعیت و مساحت ملک را مورد بررسی قرار داد. برای همین باید قیمت نقشه utm زمین کشاورزی را از کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بپرسید. و با تهیه نقشه یو تی ام به همراه مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری برای انجام امور اداری مربوط به زمین خود اقدام کنید.

منظور از نقشه یو تی ام چیست؟

نقشه یو تی ام منظور نقشه ای است. که موقعیت دقیق هر قطعه زمین را بر اساس سیستم مختصات یو تی ام مشخص می کند. و این سیستم مختصات یو تی ام یک سیستم مختصات جهانی ماهواره ای است. و بر اساس این سیستم مختصات هر نقطه بر روی کره زمین دارای یک مختصات جداگانه است. که می توان موقعیت املاک و حدود آن ها را مشخص کرد.

این سیستم مختصات امروزه در زمینه ملک و املاک و تعیین حدود املاک مورد استفاده قرار می گیرد. و برای تهیه نقشه های املاک و زمین ها مورد توجه واقع شده است.

تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی

زمین های کشاروزی معمولا فاقد دیوار کشی هستند. و همین موضوع باعث می شود. که امکان جا به جایی حدود ملک وجود داشته باشد. در این صورت امکان تجاوز به حریم املاک نیز به وجود می آید. که در این حالت بهترین راه برای تهیه نقشه یو تی ام استفاده از نقشه های ثبتی است. و کار جانمایی پلاک ثبتی زمین انجام شود. تا موقعیت ملک بر اساس سند مشخص گردد.

نحوه جانمایی پلاک ثبتی سند

جانمایی پلاک ثبتی برای سند های قدیمی به منظور تعیین موقعیت پلاک ثبتی درج شده در سند بر روی کره زمین انجام می گیرد. که برای تهیه این نقشه یو تی ام نیاز به نقشه ثبتی ملک است. و برای تهیه نقشه ثبتی و انجام جانمایی پلاک ثبتی به کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی مراجعه شود. تا با توجه به دسترسی این کارشناس به اطلاعات ثبتی کار جانمایی انجام شود.

برای همین با تهیه نقشه ثبتی سند و تبدیل آن به سیستم مختصات یو تی ام نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. این نقشه یو تی ام که بر اساس اطلاعات سند است. و حدود و موقعیت ملک را بر اساس سند بر روی کره زمین نمایش می دهد. و امکان مغایرت با وضع موجود زمین وجود داد.

اما در صورتی که حدود زمین به طور دقیق مشخص باشد. می توان با استفاده از تجهیزات نقشه برداری نیز تهیه نقشه را می توان انجام داد.

تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از تجهیزات نقشه برداری

همان طور که گفته شد. در صورتی که حدود ملک مشخص و قابل تشخیص به صورت دقیق باشد. باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری مانند دوربین های توتال استیشن لایکا و جی پی اس های دقیق دو فرکانسه و سه فرکانسه برداشت از حدود و شکستگی های ملک انجام شود. تا با تخلیه دستگاه در نرم افزار ترسیم نقشه زمین انجام شود. و با درج مختصات های گوشه های زمین در نقشه به همراه ابعاد و مساحت های دقیق اطلاعات فنی ملک حاصل می گردد. و این نقشه که یک نقشه دو بعدی است. بعد از چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود.

قیمت نقشه utm زمین کشاورزی

موارد استفاده نقشه یو تی ام برای زمین کشاورزی

  • اخذ سند تک برگ زمین در اداره ثبت
  • انجام دیوار کشی زمین کشاورزی
  • جهاد کشاورزی و انجام امور اداری این سازمان
  • تعیین سابقه احیا زمین برای منابع ملی
  • انجام انحصار وراثت و خرد شدن زمین

نحوه تعیین هزینه تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی

تعیین قیمت نقشه utm زمین کشاورزی بر اساس نوع منطقه و متراژ زمین تعیین می شود. که سختی کار و مسافت نیز در این قیمت تاثیر گذار است. و برای اطلاع دقیق از قیمت تهیه نقشه یو تی ام با انجام مشاوره با کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری کار انجام می گرد. و تعیین هزینه به صورت تلفنی به شما اعلام می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نقشه utm زمین کشاورزی می توانید با کارشناسان ما در اکسپرت جاستیس در تماس باشید. کارشناسان دادگستری ما در تمام روز های هفته آماده مشاوره به شما عزیزان می باشند.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 3

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *