درخواست جانمایی ثبتی در تهران

زمانی که نیاز دارید. آدرس ملکتان را از روی اسناد قدیمی پیدا کنید. یا اینکه حد و حدود ملکتان را با توجه به اسناد آن برای تعیین موقعیت دقیق بررسی کنید. باید درخواست جانمایی ثبتی به کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی در تهران داده شود. تا کارشناس امور ثبتی که تخصص لازم را برای انجام کار جانمایی دارد. و با توجه به دسترسی به اطلاعات و نقشه های ثبتی این کار را انجام داده. و نقشه یو تی ام از ملک را بر اساس سند تهیه می کند.

املاک گمشده چیست ؟

املاک گمشده به املاکی گفته می شود. که مالک در حال حاضر سند و مدارک موجود از ملک را دارد. و این اسناد به صورت قدیمی منگوله دار است. که موقعیت ملک را بر اساس پلاک ثبتی ( پلاک اصلی و فرعی ) مشخص کرده است. و مالک به دلیل این که سال ها از ملک بی خبر بوده است. نمی تواند آدرس ملک را تشخیص دهد. که به این املاک به اصطلاح گمشده گفته می شود. و برای تشخیص آدرس این املاک گمشده باید جانمایی پلاک ثبتی انجام گیرد.

روش جانمایی ثبتی سند قدیمی ( جانمایی ثبتی سند قدیمی در تهران )

املاکی که دارای سند های قدیمی هستند. در صورت عدم وجود موقعیت مشخص باید جانمایی شوند. که برای انجام جانمایی پلاک ثبتی این املاک باید به سند قدیمی ملک رجوع کرد. و با ارائه این سند به کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی کار درخواست جانمایی ثبتی ملک در تهران و شهر های دیگر داده می شود.

کارشناس نیز با توجه به پلاک ثبتی ملک استعلام و تهیه نقشه ثبتی را انجام می دهد. و با تهیه نقشه ثبتی که در قالب سیستم مختصات یو تی ام است. موقعیت ملک را تعیین کرده. و نقشه یو تی ام آن را تعیین می کند.

این نقشه یو تی ام که بر اساس سند تهیه شده است. موقعیت ملک را بر روی کره زمین و همچنین چهار گوشه ملک را تعیین می کند. که با تصرف ملک برای میخ کوبی و دیوار کشی آن نیز می توان اقدام کرد.

موقعیت ملک در سند های تک برگ به چه صورت مشخص شده است ؟ ( درخواست جانمایی ثبتی در تهران)

سند های تک برگی که نسل به روز سند های مالکیت برای ملک به شمار می رود. اطلاعات فنی ملک را بر اساس نقشه یو تی ام تعیین می کند. که یکی از این اطلاعات فنی موقعیت ملک است. و با تهیه نقشه یو تی ام این موقعیت در سیستم کاداستر کشور ثبت می شود. و به صورت کد جام در صفحه اول پایین صفحه درج شده است. که این کد از سمت چپ به راست اول به صورت 6 رقمی X و 7 رقم بعدی Y است. و در ادامه 2 رقم نشانه زون قرار گیری زمین است. و تهران در زون 39 قرار گرفته است.

این کد علاوه بر پلاک ثبتی درج شده. در سند تعیین کننده آدرس ملک است. که با وارد کردن آن در نرم افزار google earth موقعیت ملک نمایش داده می شود. و می توان بدون انجام جانمایی ملک به آدرس ملک دسترسی پیدا کرد.

درخواست جانمایی ثبتی در تهران

روش تهیه نقشه یو تی ام با GPS های دقیق دو فرکانسه و سه فرکانسه

GPS های دقیقی که تولید شده است. یکی از ابزار های به روز و دقیق در زمینه نقشه برداری نیز به شمار می رود. که برای تهیه نقشه های املاک به صورت یو تی ام مورد استفاده قرار می گیرند. و جی پی اس ها به دلیل ارتباطات ماهواره ای باید حتما در مناطقی مورد استفاده قرار بگیرند. که فاقد ساختمان های بلند باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام از یک ملک یا زمین با استفاده از جی پی اس باید برداشت مختصات گوشه های ملک با استفاده از جی پی اس انجام گیرد. تا با تخلیه دستگاه در محیط نرم افزاری اتوکد ترسیم نقشه ملک انجام شود. این نقشه موقعیت ملک ، مساحت دقیق ملک را تعیین می کند. درصورتی که مشکلاتی از قبیل درخواست جانمایی ثبتی در تهران را دارید می توانید با کارشناسان اکسپرت جاستیس در تهران در تماس باشید.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 6

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *