تعرفه جانمایی سند منگوله دار

برای انجام جانمایی سند و تعیین موقعیت آن ها باید به کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی مراجعه شود. زیرا نقشه های یو تی ام حاصل از جانمایی ملک تنها با مهر و امضا این کارشناس معتبر است. و از این جهت است که تعرفه جانمایی سند های قدیمی منگوله دار و شاهنشاهی نیز توسط این کارشناس تعیین می شوند. که انجام آن تنها با استفاده از نقشه های ثبتی ممکن است. با ما در اکسپرت جاستیس همراه باشید تا در خصوص تعرفه جانمایی سند منگوله دار و عوامل تاثیر گذار بر آن بحث و گفتگو کنیم

نحوه انجام جانمایی سند ( قیمت جانمایی سند منگوله دار )

سند های قدیمی منگوله دار و شاهنشاهی از جمله مدارکی هستند. که موقعیت این املاک تنها بر اساس پلاک ثبتی مشخص شده. و ثبت آن ها تنها به صورت دفتری است. و ثبت سیستمی ندارند. برای همین اگر سالیان زیاد ملک خود را رها کرده باشید. دیگر امکان تشخیص آدرس ملک تنها بر اساس سند وجود ندارد. و برای پیدا کردن آدرس این املاک باید جانمایی پلاک ثبتی سند انجام گیرد. که انجام آن تنها توسط کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی امکان پذیر است.

کارشناس نیز برای انجام جانمایی سند نیاز به نقشه های ثبتی دارد. که از طریق اداره ثبت تهیه می شود. و طبق این نقشه ثبتی قطعات یک محدوده بر اساس پلاک ثبتی کنار هم چیده شده اند. و با تبدیل این نقشه ثبتی به سیستم مختصات یو تی ام می توان موقعیت هر قطعه و پلاک ثبتی را بر روی زمین تشخیص داد. که از این نقشه می توان برای جانمایی سند نیز استفاده کرد. و نقشه یو تی ام پلاک ثبتی تهیه می شود.

این نقشه یو تی ام بر طبق سند و نقشه ثبتی تهیه شده است. و با نهایی کردن این نقشه یو تی ام و درج اطلاعات ثبتی و مختصات های یو تی ام چاپ می شود. که این نقشه با مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری برای ارائه به اداره ثبت و اخذ سند تک برگی مورد استفاده است. درصورتی که سوال یا ابهامی داشتید و نیاز به اطلاعات بیشتر درمورد هزینه و قیمت جانمایی سند منگوله دار دارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعرفه جانمایی سند منگوله دار

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *