امور ثبتی برای اخذ سند تک برگ نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و ارگان های
دولتی و همچنین تهیه مدارک فنی و نقشه هیا مربوطه را دارد که با آشنایی به
قوانین و مقررات ثبتی اینکار با سرعت بالاتری انجام می شود که با سپردن این
به متخصصان این امر که کارشناسان رسمی دادگستری هستند می توان به
انجام این امور سرعت بخشید.
رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی
امور ثبتی برای اخذ سند تک برگ
کارشناسان رسمی دادگستری و وکلای پایه 1 دادگستری با آشنایی کامل به
قوانین ثبتی می توانند انجام امور هم چون اخذ سند تک برگ برای ملک را با
سرعت بالاتری انجام دهند که انجام اینکار نیاز به تهیه یکسری مدارک و نقشه
ها و انجام یکسری امور اداری دارد که یکی از مدارک اصلی و مهم برای هر ملک
برای اخذ سند تک برگ نقشه یو تی ام است که باید حتما تهیه و توسط کار
شناسان رسمی دادگستری امور ثبتی یا نقشه برداری مهر و امضا شده باشد
برای تهیه نقشه یو تی ام ملک باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل
ملک که موقعیت و حدود مشخصی دارد برداشت مختصات انجام شود و در ادامه
با توجه به مختصاتهای برداشت شده ترسیم نقشه ملک انجام شود و در نهایت
نقشه ای از ملک حاصل میشود که موقعیت دقیق قرار گیری ملک را بر روی کره
زمین نمایش می دهد و این نقشه یو تی ام بعد از نهایی شدن چاپ و توسط کار
شناس رسمی دادگستری مهر و امضا میشود و یکی از مدارک اصلی برای اخذ
سند تک برگ برای هر ملک است که باید حتما تهیه و در پرونده قرار گیرد.
رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی
بدون دیدگاه