تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

برای اثبات اموری که در زمینه ملکی اختلاف ایجاد شده است. باید به سراغ منبعی رفت. که بتوان تمام جزئیات را در آن بررسی کرد. و منظور عکس هوایی است. که با توجه به این عکس های هوایی می توان. اثبات ادعای مالکیت را انجام داد. و برای همین باید تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام شود. و تهیه گزارش تقسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام گیرد. امروز با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی را به دست آوریم.

بررسی سابقه ملک با تفسیر عکس هوایی ( بررسی سابقه ملک و تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی )

هر ملکی با کاربری زراعی یا مسکونی دارای آثاری مشخص است. که این آثار شامل شخم زدن زمین ، کاشت درخت ، ساخت بنا ، نگهداری دام در زمین است. و هر ملک دارای چهار گوشه معین است. که از طریق دیوار کشی ، خندق , پرچین مشخص شده است. و زمانی که ملک با املاک همجوار خود یا ادارات و سازمان های مربوط به ملک به اختلاف خورده باشد. باید به سراغ اثبات سابقه ملک رفته. تا مالکیت وی محرز و مشخص شود.

برای همین باید عکس هوایی مربوط به ملک با توجه موقعیت ملک و سال مد نظر تهیه گردد. و برای تهیه این عکس های هوایی باید به سازمان نقشه برداری کشور یا سازمان جغرافیا مراجعه شود.

نحوه درخواست عکس هوایی در سازمان نقشه برداری کشور

مدتی است که سازمان نقشه برداری کشور فروش محصولات خود را اعم از عکس های هوایی و نقشه های 2000 ام و … را به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.eshop.ncc.gov.ir انجام می دهد. که باید برای همین در این سایت یک پنل کاربری ساخته و با درج اطلاعات خود وارد صفحه ثبت سفارش شده.

از منوی سمت چپ گزینه سفارش محصول ، فرم سفارش محصول را انتخاب کرده. و صفحه ثبت مشخصات باز می شود.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

در قسمت انتخاب دسته اصلی گزینه عکس ها و تصاویر را انتخاب کرده.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

و انتخاب کلاس فرعی باید نوع عکس هوایی مشخص گردد.

  • عکس هوایی آنالوگ عکس های هوایی است. که از سال 1334 تا 1390 عکسبرداری شده است. که به صورت سیاه سفید است.
  • عکس هوایی رقومی بعد از سال 1390 عکسبرداری انجام گرفته. که دارای کیفیت بالاتر و به صورت رنگی می باشد.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

دلیل درخواست خود را مشخص می کنید.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

و با وارد کردن موقعیت ملک از یکی از آیکن های زیر که به صورت kmz و مختصات utm یا lat ، long یا استفاده از نقشه است. موقعیت مورد نظر را معرفی می کنید. که بیشترین استفاده به صورت یو تی ام می باشد. با وارد کردن مختصات های یو تی ام و زون محل موقعیت تثبیت شده. و گزینه بعدی را زده. وارد صفحه بعدی می شوید.

در اینجا باید مشخصات عکس هوایی وارد شود. که از طریق سازمان مشخص می گردد. و فقط باید نوع عکس مد نظر خود را وارد کنید.

در مرحله اول نوع ارائه عکس را مشخص می کنید. که به صورت اسکن یا چاپ شده یا به صورت هر دو شکل باشد.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

و با باز کرد آیکن بعدی نوع پوشش عکس که به صورت زوج عکس یا یکی در میان باشد. را مشخص می کنید.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

و با وارد کردن بازه زمانی مد نظر از سال درخواستی تا سال مد نظر سال مد نظر مشخص می گردد.

تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی

درخواست زوج عکس دارید؟

در قسمت شماره عکس عدد 1 و 2 را وارد کنید. و ثبت درخواست را زده. و وارد صفحه پرداخت بانکی می شوید.

با پرداخت مبلغ درخواست عکس شما وارد مرحله بررسی می شود. و کارشناسان سازمان نقشه برداری با بررسی درخواست شما عکس های هوایی در بازه زمانی مشخص کرده. و موقعیت ملک را برای شما ثبت می کنند. که نتیجه در قالب پیامک برای شما ارسال می شود. و با وارد شدن مجدد به پنل کاربری که قبلا ساخته بودید. پرداخت هزینه پست و هزینه محصول را انجام داده. و منتظر می شوید. تا عکس های هوایی برای آدرسی که مشخص کرده اید ارسال گردد.

درخواست عکس هوایی در سازمان جغرافیا نیروهای مسلح

سازمان جغرافیا نیروهای مسلح نیز عکس های هوایی را به صورت فایل اسکن شده و چاپ شده به فروش می رساند. که برای تهیه عکس هوایی از این سازمان باید به آدرس آن واقع در تهران ، خیان شریعتی ، بلوار معلم مراجعه کرده.

نحوه تفسیر عکس هوایی ( گزارش تفسیر و بررسی عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری )

با تهیه عکس هوایی برای تفسیر و بررسی آن ها باید به سراغ کارشناسی رفت. که تخصص لازم را برای این کار داشته باشد. برای همین باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه کرده. و با ارائه عکس های هوایی  و ارائه موقعیت ملک در قالب نقشه یو تی ام کار سه بعدی سازی عکس هوایی انجام می گیرد.

این کار با استفاده از پردازش هایی که بر روی عکس هوایی با استفاده از نرم افزار های مخصوص کار تفسیر عکس هوایی و تجهیزاتی که برای این کار استفاده می شود. انجام می گیرد. و در این صورت می تواند تمام عوارض موجود بر روی عکس هوایی را به صورت دقیق بررسی کند. و با بررسی های لازم بر روی موقعیت ملک نظریه خود را در مورد موضوع مورد اختلاف تعیین کند. تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام می گیرد. و با مهر و امضا این گزارش برای امور قضایی اقدام می شود. برای تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی می توانید با کارشناسان ما در اکسپرت جاستیس در تماس باشید.

 

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 4

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *