خدمات نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناس مجرب

توسط کارشناس مجرب


کلیه خدمات نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناس مجرب

پیاده  سازی  دقیق  پلان معماری دقیقا مطابق با طراحی اولین مرحله در ساخت و ساز می باشد. که باعث پیشرفت چشم گیر کار با روند منظمی خواهد شد. و از اصلاح و دوباره کاری در طول انجام پروژه جلوگیری خواهد کرد. بدیهی است همین موضوع از هزینه های سنگین اصلاحات اجرایی و جریمه ها جلوگیری می شود. که علاوه بر بار حقوقی، بار مالی قابل توجهی از دوش پیمان کار در نهایت ایمنی و استاندارد سازی برداشته خواهد شد. پیاده  سازی پلان معماری و برداشت و کلیه خدمات نقشه برداری با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری دوربین های توتال استیشن لیزری و جی پی اس GPS و روشهای صحیح نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناسان مجرب و مهندسین نقشه برداری دارای پروانه نظام مهندسی زیر نظر کارشناس رسمی دادگستری در اسرع وقت و دقت با قیمت مناسب برای متقاضیان محترم انجام می پذیرد.

انواع خدمات نقشه برداری با استفاده از تجهیزات نقشه برداری

در امور نقشه برداری یکسری از امور نیاز به استفاده از تجهیزت نقشه برداری مانند دوربین های توتال استیشن لایکا و جی پی اس های دقیق و متر لیزی یا حتی استریسکوپ که یکی از ابزاری است. که در زمینه تفسیر عکس های هوایی استفاده دارد. و این امور شامل تهیه نقشه یو تی ام ، پیاده سازی زمین ، جانمایی ستون در پلان ، و حتی تفکیک آپارتمان می شود. که کلیه خدمات نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناس مجرب رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می گیرد. و مدارک و نقشه های حاصل از کار نقشه برداری توسط این کارشناس مهر و امضا می شود. که هر کدام در ادامه جداگانه توضیح داده می شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام از ملکی که حدود و مرز های مشخص داشته باشد. باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری کار تهیه نقشه یو تی ام انجام گیرد. و برای تهیه نقشه یو تی ام از یک ملک باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری مانند جی پی اس های دقیق دو فرکانسه و سه فرکانسه و یا دوربین های توتال استیشن لایکا برداشت مختصات گوشه ها و شکستگی های ملک انجام می گیرد. و با تخلیه دستگاه در نرم افزار اتوکد ترسیم نقشه ملک انجام و اندازه حدود ملک و مختصات های یو تی ام در نقشه درج می شود.

این نقشه با در نظر گرفتن فرمت مد نظر ادارات مورد استفاده در اداره ثبت برای اخذ سند تک برگ است. و در شهرداری ها برای اخذ جواز ساخت مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه خدمات نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناس مجرب

پیاده سازی زمین مرحله بعد از انجام جانمایی ملک است. تا موقعیت حدود ملک دقیقا ب اساس سند بر روی زمین مشخص گردد. که برای انجام این کار بعد از تهیه نقشه یو تی ام باید با استفاده از جی پی اس های دقیق نقشه برداری نقاط یو تی ام بر روی زمین میخ کوبی شود. تا با توجه به این حدود مشخص شده دیوار کشی ملک انجام گیرد.

یکی از امور نقشه برداری که در حین ساخت انجام می گیرد. جانمایی ستون هایی است که در پلان معماری مشخص شده است. و این ستون ها بر روی زمین در موقعیت ملک باید جانمایی شوند. که انجام این کار نیز باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری انجام گیرد. و موقیت ستون ها بر روی زمین مشخص گردد.

برای حل اختلافات ملکی که بر سر حدود ملک یا سابقه زمین پیش می آید. نیز باید تفسیر عکس هوایی انجام شود. که انجام تفسیر عکس هوایی نیز باید با استفاده از استریسکوپ و نرم افزار های مربوط به کار تفسیر عکس هوایی است انجام گیرد. و در انجام امور تفسیر عکس هوایی بسیار دقیق و حساس باید نقاط زمینی نیز برداشت شود. که جی پی اس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه خدمات نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناس مجرب

تفکیک آپارتمان نیز به منظور تعیین مساحت واحد آپارتمانی انجام می گیرد. که برای انجام این کار در مرحله اول با استفاده از متر لیزری انجام می گیرد. و اگر ملک دارای زوایا و شکستگی های متعدد باشد. باید با استفاده از دوربین نقشه بردار نیز استفاده کرد. تا مساحت هر واحد به صورت دقیق تعیین شود. این کار برای امور همچون پیش خرید ملک و خرید املاک فاقد سند تک برگ بسیار مناسب است.زیرا از کلاهبرداری های ملکی و ضرر و زیان مالی جلوگیری می کند.

کلیه خدمات نقشه برداری با قیمت مناسب توسط کارشناس مجرب

خدمات نقشه برداری بدون استفاده از تجهیزات نقشه برداری

یکسری از امور ثبتی ملک نیز توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام می گیرد. که نیاز به ابزار نقشه برداری ندارد. و با انجام این امور می توان اطلاعات ثبتی ملک را تعیین کرد. و یا سند های قدیمی را بررسی کرد.

جانمایی پلاک ثبتی برای املاکی انجام می شود. که  دارای سند قدیمی هستند. اما موقعیت ملک شناخته شده نیست. این موضوع در صورتی است که مالک کلا از موقعیت ملک خبر ندارد. یا این که حدود دقیق آن را نمی شناسد. که در این صورت باید بر اساس سند و نقشه ثبتی جانمایی ملک انجام شود.

استعلام پلاک ثبتی قبل از هر معامله ای لازم و ضروری است. زیرا با انجام استعلام پلاک ثبتی ملک اطلاعات کامل ملک و مالکین مشخص می گردد. و انجام این کار باعث جلوگیری از کلاهبرداری های ملکی می شود.

به منظور تعیین قیمت ملک نجام می گیرد. و برای انجام این کار باید تمام عوامل موثر در تعیین قیمت ملک بررسی شود. و گزارش ارزیابی ملک تهیه می گردد. که با انجام این کار قیمت واقعی و دقیق ملک حاصل می شود. و با توجه به بازار ملک و نوسانات شدید در بازار ملک ضرر مالی ایجاد نمی شود.

تمامی این خدمات در صورتی انجام می شود. که در نهایت نقشه ها و گزارشات حاصل از کار نقشه برداری توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شود. و مهر و امضا کارشناس است که به این مدارک اعتبار می بخشد.

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *