نقشه یو تی ام ملک

نقشه یو تی ام

نقشه یو تی ام ملک با نظارت کارشناس رسمی دادگستری برای ملک توسط شرکت رادین مپ تهیه می شود. نقشه یو تی ام نقشه ای ثبتی است. که از ارزش حقوقی برخوردار است. و برای تهیه آن به کارشناس دادگستری مراجعه می شود. و با مهر ممهور کارشناس دادگستری ارائه می شود. برای به دست آوردن مساحت ملک و حدود اربعه از روش مترکشی یا نقشه برداری با دوربین توتال استفاده می شود. و در نهایت نقشه ملک با انجام ترسیم و کارتوگرافی تهیه می شود . اما برای اداره هایی مانند اداره ثبت ، شهرداری و… ارائه نقشه ملک به تنهایی قابل قبول نیست. و نیاز است موقعیت دقیق ملک هم تعیین شود. که به آن نقشه ثبتی گفته می شود.

نحوه تهیه نقشه یو تی ام

زمانی  که ما قصد تهیه نقشه از ملک را داشته باشیم. از هر سیستم مختصاتی میتوانیم استفاده کنیم. اما اگر علاوه برآن هدف تعیین موقعیت مکانی ملک باشد. ما باید از سیستم مختصات یو تی ام برای نقشه برداری استفاده کنیم. و یا جانمایی ملک روی نقشه هوایی 1.2000 راانجام دهیم. تا موقعیت دقیق ملک تعیین شود. و به آن نقشه یو تی ام گفته می شود.

سازمان  ثبت  اسناد  و املاک  کشور سیستم تصویر یو تی ام را به عنوان سیستم تصویر مبنا برای ثبت در سیستم کاداستر کشور تعریف کرده است. و به این دلیل برای تهیه نقشه های ثبتی از سیستم تصویر یو تی ام استفاده می شود. در سیستم تصویر یو تی ام موقعیت هر نقطه بر روی کره زمین تعیین می شود. و یک سیستم تصویر جهانی است.

روش  کار  به  این صورت است که هنگام عملیات برداشت از ملک در صورت داشتن ایستگاه با مختصات یو تی ام دوربین را با استفاده از این ایستگاه ها توجیه می کنیم و عملیات برداشت را انجام میدهیم و اگر ایستگاه  وجود  نداشته  باشد با  استفاده از یک سیستم محلی  عملیات برداشت را انجام میدهیم و روی نقشه 1.2000 جانمایی میکنیم تا نقشه یو تی ام ملک به دست بیاید.

خدمات شرکت عبارت اند از:

نقشه یو تی ام

جانمایی پلاک ثبتی

جانمایی ملک 

تفسیر عکس هوایی

سفارش عکس هوایی

نقشه برداری زمینی

نقشه یو تی ام ملک

 

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *