نقشه یو تی ام UTM سند دفترچه ای فاقد مشخصات

نقشه یو تی ام سند دفترچه ای فاقد مشخصات ثبتی مساحت و ابعاد

نقشه یو تی ام UTM سند دفترچه ای  فاقد مشخصات ثبتی مساحت و ابعاد با نظارت کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری توسط شرکت رادین مپ برای املاک تهیه می شود. در مواردی از املاک که دارای سند مالکیت دفترچه ای هستند. و مشخصات ثبتی مانند مساحت و طول ابعاد در آن ها درج نشده است. برای اخذ سند باید عملیات تحدید حدود انجام شود. برای تعیین حدود و به دست آمدن مساحت دقیق ملک باید عملیات نقشه برداری انجام شود. و یک نقشه یو تی ام از ملک که حاوی مساحت ، ابعاد و موقعیت مکانی ملک است تهیه شود. و به اداره ثبت ارائه شود. بدین ترتیب در سند تک برگ مالکیت جدید مساحت و ابعاد زمین نمایش داده می شود. و صدور سند برگرفته از اطلاعات توصیفی حقوقی مالک در بانک جامع املاک و نقشه یو تی ام UTM در بانک جامع کاداستر می باشد.

اطلاعات مربوط به هر ملک 

  • -اطلاعات حقوقی
  • -اطلاعات فنی

اطلاعات  حقوقی  شامل شماره ملک،سال صدورسند،وضعیت مالکیت ملک می باشد. و اطلاعات فنی شامل نقشه ی یو تی ام ملک است و محتویات آن شامل مساحت و ابعاد ملک و موقعیت مکانی ملک است. به این دلیل که حجم اطلاعات بالا است. و به دست آمدن آن بسیار زمانبر است. مالکین موظف اند برای ملک خود اطلاعات لازم حقوقی و فنی را به اداره ثبت ارائه دهند.

دقت  در  تهیه نقشه اصلی ترین ملاک است. و برای به دست آوردن یک نقشه دقیق لازم است. که گوشه  های  دقیق  ملک  برای مهندس نقشه بردار مشخص شود. و مهندسی باید برای تهیه نقشه انتخاب شود. که دارای صلاحیت لازم باشد و مورد تایید باشد.

باید به این نکته توجه داشت. که محدوده ای که مهندس نقشه بردار برداشت می کند. توسط مالک باید مشخص شود. و اگر مرز یا گوشه ای از زمین کمتر یا بیشتر برداشت شود. عواقب آن بر عهده مالک است. و در صورتی که توسط اداره ثبت سند مالکیت با مساحت و ابعاد نادرست صادر شود. بعد ها برای مالک پیگرد قانونی دارد. و مهندس نقشه بردار وظیفه دارد حدودی را که مالک تعیین می کند. با دقت برداشت کند. و عوارض منطقه را هم با دقت شناسایی و برداشت کند.

شرکت رادین مپ

رادین مپ بادراختیار گرفتن متخصصین با تجربه در امور ثبتی و نقشه برداری فعالیت می کند. و خدمات این شرکت عبارت انداز نقشه یو تی ام ، جانمایی پلاک ثبتی ،تفسیر عکس هوایی ،

 

نقشه یو تی ام سند دفترچه ای فاقد مشخصات ثبتی

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *