نقشه تفکیک آپارتمان

نقشه تفکیک آپارتمان به منظور تعیین مساحت دقیق هر واحد به صورت جداگانه و در حد سانتی متر انجام می شود که در نقشه تهیه شده هم مساحت و هم اندازه های دقیق درج شده است که یک راه حل مناسب برای انجام خرید و فروش املاک فاقد سند تک برگ یا درر حال ساخت است که با تهیه این نقشه می توان معامله ای مطمئن را انجام داد و در صورت نیاز متقاضی بعد از چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا مهندس عضو نظام مهندسی مهر و امضا می شود.

نقشه تفکیک آپارتمان

برای انجام معاملاتی ملکی نیاز به مساحت ملک است تا قیمت واقعی ملک مشخص شود و این مساحت هر چقدر دقیق تر باشد مساحت تعیین شده برای واحد نیز دقیق تر است که این مساحت در سند های قدیمی به صورت دقیق ذکر نشده و امروزه به دلیل قیمت ملک بعضی از واحد ها به صورت پیش فروش معامله می شوند که برای انجام خرید و فروش این املاک بهتر است تفکیک آپارتمان انجام شود تا معامله ای مطمئن برای هر دو طرف معامله انجام شود که کار تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود.

برای انجام تفکیک آپارتمان باید با استفاده از متر لیزری در محل واحد اندازه های دقیق در حد سانتی متر از ملک برداشت شود تا در  مرحله بعدی ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان با توجه به اندازه های برداشت شده و قوانین موجود انجام میشود و در نهایت نقشه ای از ملک به دست می آید که مساحت دقیق در حد سانتی متر و اندازه ها در آن درج شده است و این نقشه بعد از چاپ در صورت نیاز متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی یا مهندس عضو نظام مهندسی مهر و امضا می شود.

تفکیک آپارتمان

تفکیک آپارتمان با نظارت مهندس نقشه بردارنظام مهندسی برای شهرداری انجام میشود. تفکیک آپارتمان عبارت است ازتخصیص سند های مستقل به واحد های آپارتمانی،ملکی که دارای سندی واحد است.عملیات تفکیک آپارتمان توسط کارشناس نقشه برداری عضو سازمان نظام مهندسی  (دارای پروانه اشتغال بکارو گواهینامه تفکیک آپارتمانی )  انجام می شود اصولا برای به دست آمدن  متراژدقیق آپارتمان که شامل پارکینگ ، لابی، آسانسور، تراس، واحد ها و حیاط میباشد شهرداری تهیه نقشه تفکیک آپارتمان را  در  دستور  کار  قرار می دهد.

توسط سازمان نظام مهندسی مهندس نقشه بردار به متقاضی معرفی میشود و عملیات تفکیک انجام میدهد. روش برداشت به این صورت است که عملیات با متر لیزری انجام میشود و  حسنی که متر لیزری دارد این است که درمناطقی که امکان ورود نیست مانند نورگیر ها ، چاله ها آسانسور و… قادراست طول را اندازه گیری کند. در مرحله  اول  ابعاد ساختمان اندازه گیری میشود و باید توجه داشت با اندازه گیری چهار ضلع ملک چهار چوب آن معلوم نمیشود و لازم است یک زاویه یا یک قطر را نیز اندازه گیری کرد سپس پارکینگ، لابی، آسانسور، تراس، واحد ها و… اندازه گیری میشود.

بعدازاین که نقشه های تفکیکی  تهیه شدبه دفتر نقشه های تفکیکی ارجاع داده می شود و متقاضی از آن جا نقشه را دریافت میکند و به شهرداری ارئه میدهد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تفکیک آپارتمان

 

نقشه برداری تفکیکی توسط کارشناس مجرب نقشه بردار

تفکیک  و  نقشه  برداری  زمین  های زراعی، باغات،  آپارتمان توسط کارشناس مجرب و مهندسین  نقشه  بردار  دارای  پروانه  نظام  مهندسی  زیر  نظر کارشناس رسمی دادگستری (مشاوره رایگان) در امور تفکیک نقشه برداری به علت بار حقوقی و حساسیت بالا، بیش از هر چیزی “دقت و صحت” مورد  نیاز  است.  که  تحقق  این  امر تنها توسط کارشناسان متخصص و مجرب و همچنین ابزارها و دستگاه های دقیق و به روز نقشه برداری میسر می باشد.

در  همین  راستا  ما با به کار گیری کارشناسان زبده نقشه برداری با پروانه نظام مهندسی و تجربه بالای کارشناسان  رسمی  دادگستری  در زمینه تامین کادر نیروی انسانی و همچنین تجهیزات به روز نقشه برداری (دوربین های نقشه برداری توتال استیشن ، ترازیاب های نیو،جی پی اس دو فرکانسه، مترهای لیزری)  نهایت  تلاش  خود  را  نموده ایم. تا در اسرع وقت با دقت و صحت پاسخگوی امور محوله تفکیکی و مشاوره رایگان از طرف متقاضیان باشیم.

تفکیک آپارتمان به چه منظور انجام می گردد؟

یکی از بهترین راه حل ها برای انجام معامله ای مطمئن تعیین مساحت دقیق است. زیرا امروزه با توجه به قیمت ملک هر متر مربع بسیار در قیمت ملک تاثیر گذار است. که باید برای انجام معامله ای مطمئن مساحت دقیق نیز مشخص شود و برای تعیین باید عملیان تفکیک اپارتمان انجام گیرد.

برای این کار باید به متخصصان این امر که کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری و یا مهندسان عضو نظام مهندسی هستند مراجعه کرد. که با توجه به واحد مد نظر و با استفاده از متر لیزری برداشت اندازه انجام می شود. و در ادامه با توجه به قوانین ساختمان ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان انجام می گیرد. که این نقشه بعد از چاپ در صورت اعلام متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود.

نمونه نقشه تفکیک آپارتمان

نحوه تهیه نقشه تفکیک آپارتمان (نحوه تفکیک آپارتمان)

هدف از انجام تفکیک آپارتمان تعیین مساحت واحد آپارتمانی است. که برای اینکار در صورتی که ملک دارای شکستگی و زوایای متعدد نباشد. تنها با استفاده از متر لیزری در محل ملک اندازه های واحد برداشت می شود. و علاوه بر اندازه ها ضخامت دیوار ها نیز تعیین می شود. تا در ادامه ترسیم نقشه واحد در محیط نرم افزار انجام شود. که این کار با توجه به قوانین ساختمان انجام می شود. تا مساحت مورد معامله ملک تعیین گردد.

اما این کار چه زمانی انجام می شود؟

چه زمانی باید مالک یا خریدار به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند؟

چه زمانی باید تفکیک آپارتمان از طریق دفاتر خدمات انجام شود؟

این ها موضوعاتی است. که در حین انجام تفکیک آپارتمان باید بدانید.

شرایط و مدارک لازم برای تفکیک آپارتمان

جهت دریافت سند مراجعه مالک به اداره ثبت اسناد ضروری می باشد. در ادامه اداره ثبت اسناد این کار را برون سپاری کرده و به سازمان نظام مهندسی می سپارد. در واقع برای صدور سند تفکیکی لازم است نقشه تفکیکی آپارتمان تهیه شود. این نقشه توسط کارشناس رسمی نظام مهندسی تهیه می گردد. در نهایت نقشه تفکیکی تهیه شده به همراه مدارک حقوقی به واحد ثبتی ارسال می گردد. و اقدامات لازم توسط اداره ثبت اسناد جهت صدور سند انجام می شود.

هزینه تهیه نقشه تفکیک آپارتمان

یکی از مواردی که نیاز به تفکیک آپارتمان دارد. اخذ سند تک برگ برای هر واحد است. این در صورتی است که بعضی از املاک از قبل پایان کار ملک خود را اخذ کرده‌اند. و در حال حاضر قصد اخذ سند تک برگ برای هر واحد را دارند. یا اینکه ملک به صورت نوساز است. و نیاز به پایان کار دارد.

در هر صورت ثبت درخواست باید در دفاتر خدمات الکترونیک محل ملک انجام شود. تا با ثبت درخواست کار به نظام مهندسی ارجاع داده شود. و کار تفکیک آپارتمان انجام گیرد. در مرحله اول باید پرداخت با توجه به تعداد طبقات ساخته شده و منطقه ملک که از طرف دفتر خدمات تعیین می‌شود. پرداخت گردد. تا کارشناس بر سر ملک حاضر شود. و در مرحله نهایی برای اخذ نقشه‌های تفکیکی به همراه صورت‌مجلس تفکیکی پرداخت مرحله دوم انجام گیرد.

در این مرحله اگر ملک فاقد پایان کار باشد. باید نقشه با فرمت شهرداری تهیه شود. تا با ارسال به شهرداری برای بازدید ملک و تأیید آن اقدام شود. و پایان کار ملک طبق نقشه‌های تهیه شده صادر گردد. اما اگر ملک از قبل پایان کار داشته باشد. و به دفتر خدمات ارائه داده شود. در این صورت بعد از تفکیک آپارتمان توسط مهندس نقشه‌های A4-PORT (فرمت مد نظر اداره ثبت) تهیه می‌شود. که برای اخذ سند تک برگ باید به اداره ثبت منطقه ملک ارائه داده شود.

هزینه پیش تفکیک آپارتمان

هزینه پیش تفکیک آپارتمان که به منظور تعیین مساحت دقیق از هر واحد مسکونی و یا تجاری انجام می شود. و اینکار توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. و تعیین هزینه این کار بر اساس مساحت تقریبی ملک و موقعیت ملک تعیین می شود. که در نهایت با ارئه نقشه که در آن مساحت دقیق در حد سانتی متر و اندازه ها درج شده است. میتوان برای انجام معاملات ملکی اقدام کرد.

تفکیک آپارتمان یکی از مراحل صدور سند تک برگ است. که در این مرحله سند تک برگ با درج مساحت دقیق از هر واحد صادر می شود. و برای انجام معاملات ملکی به صورت پیش فروش و یا املاک فاقد سند تک برگ نیز میتوان از این روش استفاده کرد. و به صورت داوطلبانه با درخواست تفکیک به یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و با حضور کارشناس در محل هر واحد با متر کشی دقیق از هر واحد و ترسیم نقشه ها با توجه به اندازه های برداشت شده و قوانین موجود نقشه ای از ملک تهیه می شود.

که در آن مساحت دقیق از هر واحد در حد سانتی متر در نقشه درج شده است. و می توان با توجه به این نقشه تهیه شده از ملک که در آن مساحت و اندازه ها درج شده است. و توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده است. می توان خرید و یا فروش مطمئنی را انجام داد.

تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت واحد

تعیین مساحت برای واحد مسکونی برای انجام معاملات ملکی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. تا با توجه به نقشه تهیه شده برای ملک که در آن مساحت در حد سانتی متر تعیین شده است. معامله ملکی بدون ضرر و زیان مالی انجام شود. که به این کار تفکیک آپارتمان می گویند.

امروزه برای خرید و فروش املاک که به صورت واحد آپارتمانی هستند. نیاز به مساحت دقیق واحد و عوامل تاثیر گذار در واحد است. که باید تعیین شود تا قیمت دقیق و واقعی از ملک تعیین شود. که برای تعیین مساحت واحد نیاز به انجام تفکیک آپارتمان است. و در صورتی که واحد دارای سند تک برگ باشد. این مساحت تعیین شده و برای املاک فاقد سند تک برگ و در حال ساخت در صورت تمایل طرفین معامله این کار انجام می شود.

برای انجام تفکیک آپارتمان باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا مهندسان عضو نظام مهندسی مراجعه شود. تا با حضور کارشناس در محل هر واحد اندازه گیری های دقیق در حد سانتی متر از هر واحد انجام شود. و با توجه به اندازه های برداشت شده ترسیم نقشه ملک انجام شود. و بر اساس این نقشه تفکیک آپارتمان مساحت دقیق در حد سانتی متر از هر واحد تعیین شود. بر اساس این مساحت و نقشه تهیه شده معامله ای مطمئن برای ملک انجام شود. این نقشه بعد از چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا مهندسان عضو نظام مهندسی مهر و امضا می شود. کار تفکیک آپارتمان یکی از مراحل صدور سند تک برگ است. که در این مرحله با انجام اندازه گیری و ترسیم نقشه هر واحد سند تک برگ برای هر واحد به صورت جداگانه صادر می شود.

انجام نقشه تفکیک آپارتمان در هشتگرد

روش تفکیک زمین با سند شش دانگ

از آنجایی که تفکیک زمین یک امر دلخواه است. و در این زمینه مالک زمین یک نفر است. باید بر اساس طرح و مساحت های دلخواه مالک تقسیم زمین انجام گیرد. اما باید توجه داشت که در ابتدا باید نقشه برداری از زمین انجام گیرد. تا با تهیه نقشه یو تی ام زمین مساحت و موقعیت و زوایای ملک تعیین گردد. تا تقسیم زمین نیز به صورت دقیق انجام شود. در ادامه با توجه به تهیه نقشه زمین با استفاده از نرم افزار و با توجه به مساحت های مد نظر تقسیم زمین انجام می گیرد. و مالک با توجه به تهیه نقشه یو تی ام از هر قطعه و موقعیت قطعات در زمین مادر می توان. برای جدا سازی زمین و اخذ سند تک برگ برای هر قطعه اقدام کرد.

تفکیک آپارتمان با دقت مطلوب

تفکیک آپارتمان با دقت مطلوب با استفاده از مهندس نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی انجام می شود. در  صورتی که شما قصد تفکیک آپارتمان خود را دارید می توانید به سازمان نظام مهندسی مراجعه فرمایید و بعد از مراحل  لازم به شما مهندس نقشه بردار برای تفکیک ملک شما را معرفی می نمایند که نقشه تفکیک آپارتمان شما را تهیه می نماید.

روش دیگر مراجعه به مهندس  نقشه بردار  عضو  نظام  مهندسی میباشد که رادین مپ با استفاده از مهندسین متخصص آماده ارائه خدمات به شما میباشد. برای تهیه نقشه تفکیکی به مهندس نقشه بردار سازمان نظام مهندسی مراجعه فرمایید.

چه زمانی باید تفکیک آپارتمان از طریق دفاتر خدمات انجام شود؟

اما زمانی وجود دارد. که ساخت و ساز ملک به پایان رسده است. و در این زمان نوبت اخذ پایانکار و سند تک برگ برای ملک است. تا هر واحد به نام مالک سند زده شود. یا اینکه ملک قدیمی ساخت است. و پایانکار دارد. اما هنوز سند تک برگ برای واحد های خود نگرفته است. که در این صورت با مراجعه به دفتر خدمات درخواست خود را ثبت می کند.

در این صورت مالک یا متقاضی امکان انتخاب مهندس را ندارد. کار با ارجاع به نظام مهندسی به یکی از مهندسین با پروانه فعال ارجاع می گردد. و مهندس با حضور در ساختمان تفکیک آپارتمان را برای کل ساختمان انجام می دهد. و نقشه های تفکیک آپارتمان و صورتمجلس تفکیکی را تهیه می کند.  برای اخذ پایانکار و سند اقدام می شود.

  • تفکیک برای املاک فاقد پایانکار

زمانی که ملک فاقد پایانکار باشد. باید در ابتدا شهرداری بر ملک نظارت داشته باشد. تا ملک در حین ساخت خلافی انجام نداده باشد. بر همین اساس با انجام تفکیک آپارتمان ابتدا یکسری نقشه های تک خطی برای شهرداری ارسال می شود. تا این نقشه ها با جواز ساخت بررسی گردد. و مامور شهرداری بر سر ملک حاضر شود. و با تایید ساخت ملک یا پرداخت جریمه های اضاضفه بنا پایانکار ملک صادر شود.

با صدور پایانکار برای ساختمان مجدد برای مهندس نظام مهندسی ارسال می گردد. تا مجدد نقشه های a4-port برای اداره ثبت تهیه شود. و برای صدور سند تک برگ اقدام شود. سند برای هر واحد با درج مساحت به نام مالک صادر شود.

نمونه نقشه تفکیک آپارتمان

  • تفکیک برای املاک قدیمی ساخت دارای پایانکار

در حالتی ملک دارای سن بنای بالای 10 سال است. در همان زمان پایانکار ملک صادر شده است. و مالک تنها درخواست سند تک برگ برای ملک را می دهد. و با توجه به انجام تفکیک آپارتمان سند برای هر واحد صادر می شود.

نمونه نقشه تفکیک آپارتمان

تفکیک آپارتمان برای سند

اما زمانی که درخواست سند تک برگ برای واحد داده شود دیگر امکان انتخاب کارشناس نیست. و برای این مرحله باید با درخواست پایانکار یا سند مهندس مربوطه از طرف نظام مهندسی انتخاب و بر سر ملک حاضر می شود. تا با انجام کلیه مراحل که ذکر شد و پردازش های لازم کار را به صورت دقیق انجام دهد تا به مرحله صدور سند برسد.

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان برای مجتمع

پیش تفکیک آپارتمان برای مجتمع به منظور تعیین مساحت دقیق از هر واحد به صورت جداگانه به منظور انجام معاملات ملکی برای املاکی که در حال ساخت و ساز هستند. وی را این که سند تک برگ ندارند. از طرف کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می شود. و نقشه های حاصل از کار تفکیک آپارتمان مهر و امضا می شود. و به دست متقاضی می رسد. تا برای انجام معاملات ملکی اقدام کند.

امروزه برای انجام معاملات ملکی یکی از مشخصات مد نظر مساحت دقیق از ملک است. که باید حتما مشخص شود. و این مساحت دقیق در سند های تک برگ که برای هر واحد صادر می شود. موجود است. اما از آن جا که امروزه بیشتر املاک در شهرهای بزرگ به صورت پیش فروش و قبل از صدور پایان کار و سند تک برگ به فروش می رسد. نیاز به مساحت دقیق از هر واحد است. که برای این کار میتوان به صورت داوطلبانه درخواست نقشه تفکیک آپارتمان داده است. و نسبت به اخذ نقشه های تفکیکی از هر واحد اقدام کرد.

برای این کار در حالتی که دیوار کشی ها انجام شده با حضور کارشناس در محل هر واحد با استفاده از متر لیزری نسبت به برداشت اندازه ها اقدام کرد. و با توجه به این اندازه ها و قوانین موجود در آئین نامه ترسیم نقشه ها انجام می شود. و در نهایت نقشه تفکیکی از هر واحد تهیه و مساحت نیز در آن درج می شود. که با چاپ و مهر و امضای این نقشه ها توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری به دست متقاضی می رسد. تا برای انجام امور اداری ملک اقدام کند.

تفکیک آپارتمان برای معامله ملکی

تفکیک آپارتمان یکی از مراحل صدور سند تک برگ برای هر واحد است. که برای انجام معاملات ملکی که ملک فاقد سند تک برگ است. و یا این که به صورت پیش فروش معامله می شوند. انجام می شود و این کار توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود.

برای انجام اینکار باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل هر واحد اندازه های دقیق ملک برداشت و در مرحله بعدی بعد از انجام برداشت ترسیم نقشه ملک در محیط نرم افزاری با توجه به اندازه ها و قوانین موجود انجام می شود. و بعد از ترسیم نهایی مساحت دقیق از واحد در حد سانتی متر تعیین می شود. این نقشه بعد از چاپ و در صورت نیاز متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود. به دست متقاضی می رسد تا برای انجام امور معاملاتی ملک اقدام کند .

این نقشه های تفکیک آپارتمان یکی از مدارک معتبر است. که می توان با تهیه این نقشه ها و مهر و امضای کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری خرید و یا فروشی مطمئن را انجام داد.

نقشه برداری تفکیکی توسط نقشه بردار

نقشه برداری تفکیکی توسط نقشه بردار با استفاده از مهندس نظام مهندسی انجام میشود. این نوع نقشه برداری به منظور تفکیک آپارتمان و اراضی کشاورزی انجام میشود. برای تفکیک آپارتمان مهندس نقشه بردار از نظام مهندسی انتخاب میشود و برای تفکیک اراضی باید به شرکت نقشه برداری مراجعه کرد.

در تفکیک آپارتمان مهندس نقشه بردار نقشه برداری از ساختمان را با دوربین و مترلیزری انجام می دهد و نقشه تفکیک شده طبقات ساختمان تهیه میشود. در تفکیک اراضی مهندس نقشه برداریک نقشه از زمین  تهیه میکند  و  طبق  درخواست کارفرما نقشه را قطعه بندی و در زمین پیاده میکند.

کارشناسان رسمی دادگستری در زمینه امور ملکی

یکسری از کارشناسان که صلاحیت بررسی و مهر و امضا را دارند. نیز در زمینه امور ملکی فعالیت می کنند. که انجام این امور در زمینه های مختلف اعم از زمین ، ساختمانی ، سازه ای انجام می گیرد. و همین موضوع وجه تمایز در نوع فعالیت این کارشناسان است. و با عنوان های مختلفی وظیه خود را انجام می دهند.

  • کارشناس رسمی امور ثبتی

کارشناسانی که صلاحیت انجام امور ثبتی را دارند. باید در زمنه انجام اموری که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک است وظیفه خود را انجام دهند که انجام اموری همچون جانمایی ملک ، تهیه نقشه های یو تی ام مربوط به اداره ثبت و انجام استعلامات ثبتی را به این کارشناسان محول می کند

  • کارشناس رسمی نقشه برداری

این کارشناسان نیز باید در زمینه امور ملکی و زمین کار کنند. که انجام تفسیر عکس های هوایی ، تهیه نقشه های یو تی ام شهرداری ها ، تفکیک آپارتمان و حل اختلافات ملک و نظر دادن در زمینه فنی و انجام کلیه امور نقشه برداری را بر عهده دارند.

  • کارشناس رسمی معماری

کارشناسان معامری که دارای صلاحیت کارشناس رسمی دادگستری می شوند. نیز باید در زمینه نظارت بر ساختمان های در حال ساخت و تایید مرحله به مرحله ساخت و همچنین صلاحیت نظر دادن در زمینه امور اختلافی در ساخت ملک را دارند.

  • کارشناسان رسمی دادگستری عمران

افرادی که در زمینه های عمرانی و رشته های مختلف عمران تحصیل کرده باشند. صلاحیت بررسی و نظر دادن در زمینه تحصیلی خود را داند که هر کدام در شاخه مختلفی هستند.

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان با اکسپرت جاستیس

برای انجام تفکیک آپارتمان با تهیه نقشه تفکیک آپارتمان می توانید با کارشناسان نقشه برداری ، دادگستری ، امور ثبتی و عمران ما در اکسپرت جاستیس در ارتباط باشید. کارشناسان در تمام روز های هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

سوالات متداول شما

1.آیا انجام تفکیک آپارتمان ضروری می باشد؟ بله، این امر بعد از اخذ پایانکار به جهت اخذ سند ضروری است.

2.هدف از انجام تفکیک آپارتمان چیست؟ هدف از انجام تفکیک آپارتمان تعیین مساحت واحد آپارتمانی است.

3.چه کسی قادر است تفکیک آپارتمان را انجام دهد؟ برای انجام تفکیک آپارتمان باید به متخصصان این امر که کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری و یا مهندسان عضو نظام مهندسی هستند مراجعه کرد.

4.آیا تفکیک آپارتمان تنها بعد از اتمام ساخت آپارتمان انجام می شود؟ خیر، تفکیک آپارتمان پیش از اتمام ساخت آپارتمان برای انجام معامله پیش فروش ملک کاربرد دارد.

 

 

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 2

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

2 دیدگاه ها

    • با سلام و ضمن تبریک سال نو
      بله نقشه تفکیکی باید داشته باشید.
      کارشناسان ما در خدمت شما هستند.
      لطفا با شماره 09129277534 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *