روش ضمیمه نمودن دفترچه انتقالات (سند متمم)
روش ضمیمه نمودن دفترچه انتقالات (سند متمم)
1-در خواست متقاضی مبنی بر صدور سند متمم با اصل سند مالکیت دریافت شود.
2-توسط مسئول اداره دستور ثبت تقاضا در دفتر اندیکاتور بررسی شود.
3-ثبت تقاضا در دفتر اندیکاتور انجام شود و به بایگانی ارسال شود.
4-پیوست کردن پرونده توسط بایگانی انجام شود و به حسابداری برای پرداخت بها ارسال شود.
5-پرداخت بهای سند متمم انجام شود.
6-پرونده به دفتر املاک برای ثبت شماره مسلسل سند متمم در ستون مربوطه دفتر املاک و سند و پیشنوس سند مالکیت ارسال و امضاء شود.
7-پرونده به بایگانی برای ثبت در دفتر تسلیم و پیوست کردن به اصل سند اولیه و ارائه به متقاضی ارسال شود.
رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی
بدون دیدگاه