انجام کارشناسی برای قیمت ملک

انجام کارشناسی برای قیمت ملک بر اساس عوامل تاثیر گذار توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. که تعیین کننده قیمت یک ملک است. و این کار در قالب بک گزارش مهر و امضا شده توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی تهیه می شود. و بدست متقاضی می رسد. تا خرید یا فروش ملک را با اطمینان خاطر انجام دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر ارزیابی قیمت ملک با همدیگر گفتگویی داشته باشیم.

امروزه با توجه به نوسانات بازار ملک بسیاری از مالکین دچار این مشکل می شوند. که ملک خود را با قیمت پایین تر از قیمت واقعی از دست می دهند. و دچار ضرر و زیان مالی می شوند. و در این کلاهبردان با خرید این املاک با قیمت پایین تر مالک را دچار مشکل می کنند. که برای حل این مشکل روشی بر روی کار آمده است. که با انجام قیمت گذاری ملک خود توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میتوان خرید و یا فروش مطمئنی را انجام داد .

برای انجام اینکار که ملک شامل زمینها با کاربری های مختلف و یا واحد های آپارتمانی است. و هر کدام روش مختلف برای تعیین قیمت داند و عوامل تاثیر گذار برای هر کدام متفاوت است. باید کارشناس بر سر مک حاضر شوند. و با بررسی عوامل تاثیر گذار از جمله مصالح مورد نیاز در ساخت ساختمان و موقعیت هر واحد و هم چنین مساحت واحد دقیق در حد سانتی مت هر واحد تعیین قیمت برای واحد آپارتمانی را به صورت دقیق انجام داده است. با بررسی تمام عوامل بر روی قیمت ملک گزارش نهایی را تهیه کرد. و این گزارش توسط کارشناس مربوطه مهر و امضا می شود. و به دست متقاضی می رسد. تا برای انجام امور معاملاتی ملک اقدام کند.

منظور از ارزیابی ملک چیست؟

برای تعیین قیمت یک ملک یا زمین باید به عوامل تأثیرگذار در قیمت آن توجه کرد. تا قیمت واقعی دقیق ملک مشخص شود. برای همین منظور از ارزیابی ملک، تعیین قیمت کلی ملک است. که در ابتدا هر مترمربع از آن تعیین می‌شود. تا باتوجه‌به مساحت ملک قیمت کلی ملک نیز تعیین شود.

برای انجام ارزیابی ملک باید با کارشناسان رسمی دادگستری دارای صلاحیت انجام این امور تماس بگیرید. تا باتوجه‌به آشنایی کامل با قوانین ارزیابی ملک کار را به‌صورت دقیق با بازدید از محل ملک انجام دهند. و با تهیه گزارش و مهر و امضا آن بتوان برای انجام اداری یا معاملاتی ملک اقدام کرد. در صورتی که ملک دارای سند تک برگ، تفکیک شده و … باشد بر ارزش و قیمت ملک اضافه می شود.

انجام کارشناسی ارزیابی قیمت ملک

انجام کارشناسی قیمت ملک به منظور تعیین قیمت به روز ملک در شهر های بزرگ به خصوص تهران که به دلیل نوسانات بازار ملک امروزه کلاهبرداری در این زمینه زیاد شده است. و میتوان با تهیه یک گزارش از ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی اقدام به خرید و یا فروش مطمئنی از ملک کرد. و از انجام کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری می شود.

امروزه بدلیل نوسانات زیاد در بازار ملک احتیاج به تعیین قیمت مشخصی برای ملک است. که این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می شود. و در نهایت گزارش کار تهیه و توسط کارشناس مربوطه مهر و امضا می شود. و به دست متقاضی می رسد.

برای این کار با حضور کارشناس در محل ملک و با ارزیابی موقعیت و منطقه قرارگیری ملک و مصالح به کار رفته در ملک و نقشه داخلی ملک و عوامل تاثیر گذار بر قیمت ملک اقدام به قیمت گذاری ملک می کند و تمام عوامل بررسی می شود. برای این منظور با بررسی تمامی عوامل و درج در گزارش و در نهایت با توجه به مساحت ملک اقدام به تعیین قیمت کرد. که یکی از عوامل مهم و اصلی برای تعیین قیمت همین مساحت ملک است. که در سند تک برگ که برای هر واحد صادر می شود.

در حد سانتی متر درج شده است. و این کار از طریق تفکیک آپارتمان انجام می شود. و کار تفکیک آپارتمان نیز یکی از اموری است. که توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. این کار از طریق متر کشی دقیق هر واحد آپارتمانی و ترسیم نقشه واحد با توجه به قوانین موجود انجام می شود. که یکی از مراحل صدور سند تک برگ نیز به شمار می رود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد نحوه تهیه سند تک برگ کلیک کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ملک

املاک در هر منطقه دارای قیمت های متفاوتی هستند. که با توجه به منطقه مد نظر و نوع بنا تعیین قیمت می شوند. و هر متر مربع از ملک دارای قیمت می شود. که با توجه به بازار ملک در این روز ها باید ارزیابی قیمت ملک انجام گیرد. و برای انجام این کار باید به کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه گردد.

هر ملکی که به صورت زمین باشد یا به صورت ملک مسکونی باشد. باید با توجه به عوامل تاثیر گذار تعیین قیمت شود. که در مورد زمین هایی که به صورت کشاورزی یا زمین های خالی با کاربری مسکونی باشند. در مقالات قبل صحبت شده است. و در این مقاله در مورد عوامل تاثیر گذار بر املاک مسکونی و واحد های مسکونی صحبت می شود.

برای املاک مسکونی باید کارشناس از ملک بازدید کرده. و عوامل تاثیر گذار بر قیمت ملک را بررسی کند. تا ارزیابی قیمت ملک انجام شود. و این عوامل به صورت زیر می باشد.

  • شهر و منطقه ای که ملک در آن واقع شده است. به خصوص در تهران که هر منطقه تفاوت قیمت فاحشی دارد
  • ویلایی یا آپارتمانی بودن ملک
  • طبقه ای که ملک در آن واقع شده است
  • نوع نقشه معماری به کار رفته در ساخت ملک
  • نور گیر بودن یا نبودن ملک
  • دسترسی ملک به مراکز خرید و حمل و نقل عمومی و اتوبان ها
  • پارکینگ مسقف و انباری داشتن واحد مد نظر
  • تجهیرات و متریال به کار رفته در ملک

و کلیه عواملی که در قیمت ملک تاثیر گذار است. توسط کارشناسان رسمی دادگستری مورد بررسی قرار می گیرد. و با توجه به این عوامل در نهایت گزارش ارزیابی قیمت ملک مد نظر تهیه می شود. که بر همین اساس قیمت هر متر مربع از ملک تعیین می شود.

انجام کارشناسی معاملات ملکی برای ارزیابی قیمت و ارزش ملک

انجام کارشناسی معاملات ملکی که امروزه به دلیل قیمت ملک دچار کلاهبرداری های زیادی می شود. و مالک دچار ضرر مالی می شود. از طریق انجام کارشناسی ملک و قیمت گذاری ملک توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی قابل انجام است. و حاصل کار بعد از بررسی تمامی عوامل موثر یک گزارش تهیه می شود.

برای حل این موضوع لازم است به فرد متخصص در این امر مراجعه کرد. تا با انجام کارشناسی ملک و تعیین قیمت دقیق و به روز ملک اقدام به خرید یا فروش ملک کرد. و اینکار توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی انجام می شود. در نهایت بر طبق بررسی های انجام شده یک گزارش تهیه و توسط کارشناس رسمی مربوطه مهر و امضا می شود. تا با توجه به این گزارش کار خرید و فروش ملک با اطمینان کامل انجام شود.

بر این بررسی های انجام شده توسط کارشناس رسمی در ابتدا بر طبق کاربری زمین می باشد. و در صورت ساخت و ساز و وجود آپارتمان با توجه به موقعیت و منطقه قرار گیری آپارتمان و مصالح مورد استفاده در ساخت آپارتمان و نقشه داخلی ملک و دیزاین های داخلی ملک و در نهایت مهمترین مسئله که همان مساحت ملک است. در نظر گرفته می شود. با توجه به قیمت به روز ملک این امر انجام می شود. و با توجه به قیمت گزارش کارشناسی تهیه و مهر و امضا می شود.

برای اطلاع از تمام مراحل و نحوه تهیه نقشه یو تی ام اینجا کلیک کنید.

نحوه ارزیابی زمین

برای ارزیابی زمین در ابتدا باید کاربری زمین باتوجه‌به سند مشخص گردد. زیرا زمین با کاربری مسکونی از زمین با کاربری زراعی دارای ارزش مالی بالاتری است. و هرکدام باتوجه‌به عوامل متفاوتی برآورد می‌شوند. که باید به آن‌ها توجه کرد.

برای زمین‌هایی با کاربری زراعی به عوامل زیر توجه می‌شود:

  • موقعیت ملک در منطقه
  • زمان آبیاری زمین
  • نوع کشت زمین
  • آب‌وهوای منطقه
  • مساحت زمین

و همچنین برای زمین‌هایی با کاربری مسکونی نیز به عوامل زیر توجه می‌شود:

  • موقعیت ملک در منطقه علی‌الخصوص در تهران
  • دسترسی به مسیرهای عبور و مرور شامل اتوبان‌ها، گذرها
  • دسترسی به حمل‌ونقل عمومی
  • دسترسی به مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری
  • مساحت زمین
  • درصد تراکم برای ساخت بنا و تعداد طبقاتی که مجاز به ساخت هستند

اما برای معامله املاک مسکونی که به‌صورت آپارتمانی یا بنا معامله می‌شوند. عوامل تأثیرگذار بر آن‌ها شامل:

  • تعداد طبقات و واحدهای ساختمان
  • متریال به کار برده شده در ساخت ملک
  • پارکینگ و انباری داشتن واحد
  • مساحت واحد آپارتمانی
  • دسترسی به راه‌ها و اتوبان‌ها
  • دسترسی به مراکز خرید و حمل‌ونقل عمومی
  • دسترسی به مترو و نزدیک بودن به ایستگاه‌های مترو

در صورت مشخص نبودن مساحت دقیق واحد آپارتمانی برای ارزیابی قیمت ملک چه کاری باید انجام شود؟

در بعضی از مواقع سند واحد آپارتمانی به‌صورت قدیمی منگوله‌دار است. یا ملک به‌صورت پیش‌فروش معامله شده است. و هنوز پایان کار و سند ملک صادر نشده است. که در این مواقع در صورت عدم مشخص‌بودن مساحت واحد آپارتمانی امکان تعیین قیمت واحد آپارتمانی وجود ندارد. و در این صورت نیاز است. که به مساحت واقعی و دقیق ملک دسترسی پیدا کرد. انجام این کار تنها با تفکیک آپارتمان امکان‌پذیر است.

انجام ارزیابی قیمت ملک توسط کارشناس

تفکیک آپارتمان و نحوه انجام آن

برای تعیین مساحت واحدهای آپارتمانی که فاقد سند تک‌برگ هستند. باید تفکیک آپارتمان با مراجعه داوطلبانه به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه‌برداری انجام می‌گیرد. و برای انجام تفکیک آپارتمان باید توجه داشت که ملک به‌صورت چهارگوشه مستطیلی است. یا اینکه دارای شکستگی و زوایای متعدد است. برای همین منظور ابزار موردنیاز تفکیک آپارتمان و نحوه انجام آن مشخص می‌شود.

در بیشتر مواقع تفکیک آپارتمان تنها با استفاده از متر لیزری و در محل واحد آپارتمانی با انجام اندازه‌گیری از واحد صورت می‌گیرد. که برای این کار کارشناس در محل واحد متر کشی دقیق از کل واحد را انجام می‌دهد. و باتوجه‌به اندازه‌های موجود در محیط نرم‌افزار ترسیم نقشه واحد با درنظرگرفتن آئین و مقررات ملی ساختمان انجام می‌گیرد. تا در نهایت مساحتی از ملک حاصل شود. که همان مساحت مورد معامله ملک باشد.

اما اگر ملک دارای شکستگی و زوایای متعدد باشد. و ازآنجایی‌که زوایا در مساحت ملک تأثیرگذار است. باید این زوایای ملک با انجام نقشه‌برداری مشخص شود. و برای همین باید بنا و عرصه ملک با استفاده از دوربین نقشه‌برداری برداشت و ترسیم گردد. تا بتوان زوایای ملک را نیز به‌صورت دقیق محاسبه کرد. برای همین باید علاوه بر برداشت دوربین در واحد اندازه‌گیری دقیق را نیز انجام داد. تا باتوجه‌به اندازه‌ها و برداشت دوربین و قوانین ساختمان ترسیم نقشه واحد برای تعیین مساحت دقیق ملک حاصل شود.

انجام ارزیابی قیمت زمین

انجام ارزیابی قیمت زمین از نوع کشاورزی یا مسکونی که هر کدام کاربری جداگانه دارند. و در سند نیز قید می شود. و بر اساس نوع کاربری و موقعیت زمین و شهر و دسترسی به جاده ها و آب و … تعیین قیمت می شوند. این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام و نتیجه کار در قالب گزارش تهیه و به دست متقاضی می رسد. و این گزارش توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود.

یکی از مهم ترین مشخصه های هر ملک و املاکی مانند ملک مسکونی به شکل اعیان و یا حتی زمین قیمت آن است. که با توجه به این قیمت معاملات ملک انجام می شوند. و عوامل مختلفی بر این قیمت تاثی می گذارند. که باید بررسی شود و اینکار توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردار یا امور ثبتی انجام می شود. تا در نهایت گزارش تهیه شده نیز توسط کارشناس مربوطه مهر و امضا شود. یکی از انواع املاک زمین است که دارای کاربری های مختلفی هستند. و یکی از کاربری های زمین ها مسکونی است. یعنی این که مالک اجازه ساخت و ساز در این زمین ها را دارد. معمولا این زمین ها دارای دیوار کشی و مرزبندی مشخص هستند. که سند تک برگ داشتن این زمین ها نیز از جمله مزایای زمین است. که بر روی قیمت تاثیر گذار است.

برای تعیین قیمت این زمین ها با حضور کارشناس در محل ملک و بررسی زمین از لحاظ داشتن انشعابات آب و برق و گاز و دسترسی به جاده های عبور و مرور و شهر و موقعیت قرار گیری زمین و عوامل دیگر تعیین قیمت می شود. و گزارش تهیه و در نهایت مهر و امضا می شود.

مهم ترین نکات در انجام ارزیابی ملک

از مهم ترین نکاتی که می توان در ارزیابی ملک به آن اشاره کرد مساحت عرصه ملک می باشد. در صورتی که عرصه ملک بزرگ باشد همین امر باعث می شود که ارزش گذاری ملک بیشتر شود. و هر چه این میزان بیشتر باشد همین امر سبب بالا رفتن قیمت ملک از سایر املاک می شود. علاوه بر این مورد از دیگر نکاتی که سبب می شود قیمت ملک افزایش و یا کاهش یابد قدمت ملک است. هر چه ملک سال ساخت کمتری را طی کرده باشد همین امر باعث می شود کاهش ارزش گذاری برای آن در نظر گرفته نشود. (برای املاکی که زیر سه سال ساخته شده اند) و برای املاکی که سه سال و بیشتر از ساخت آن گذشته است به ازای هر سال 1.5 درصد کاهش ارزش برای آن در نظر گرفته می شود.

تعیین قیمت گذاری کارخانه

تعیین قیمت گذاری کارخانه با توجه به مساحت و ابزار و نوع کارخانه و … انجام می شود. که این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. در نهایت به تهیه گزارش ختم می شود. و این گزارش تهیه شده توسط کارشناس مربوطه مهر و امضا می شود. کارخانه ها معمولا در مساحت های بالا و در خارج از شهر ها هستند. و ابزار و تجهیزات به کار رفته در کارخانه ها قیمت خود را دارد. که هر کدام در قیمت گذاری کارخانه ها تاثیر خود را دارند.

بر این اساس برای فروش یک کارخانه با تجهیزات باید به تمامی این خصوصیات توجه کرد. و از آن جا که امروزه به دلیل نوسانات بازار ملک کلاهبرداری در این زمینه افزایش یافته است. برای انجام امور معاملات ملکی نیاز به یک قیمت دقیق و به روز است. که معمولا این قیمت با مراجعه یه بنگاه های معاملات ملکی بدست نمی آید. و امکان دارد که مالک ملک خود را با قیمت پایینتر از قیمت روز ملک از دست بدهد و دچار ضرر مالی شود.

بهترین راه این است که مالک با مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی کار قیمت گذاری ملک خود را انجام دهد. و در این صورت کارشناس رسمی مربوطه با حضور در محل و بررسی عوامل تاثیر گذار قیمت دقیق و به روز ملک را تعیین می کند. و این تعیین قیمت در قالب یک گزارش به مالک ارائه داده می شود. این گزارش توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردار یا امور ثبتی مهر و امضا می شود. و می توان با تعیین این قیمت ملک خود را برای فروش گذاشت.

تعیین قیمت ملک اطراف تهران ( ارزیابی قیمت ملک در اطراف تهران )

تعیین قیمت ملک اطراف تهران که به صورت ملک مسکونی تجاری و یا قطعه زمین هایی با کاربری های مختلف از جمله کاربری زراعی و یا کاربری های مربوط به ساخت و ساز هستند. و هر کدام به عوامل مختلفی بستگی دارند. و قیمت هر کدام با توجه به عوامل مربوطه محاسبه و بررسی می شود. در نهایت گزارش کارشناسی آن تهیه و توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود.

امروزه با توجه به نوسانات بازار ملک کلاهبرداری های ملکی در این زمینه افزایش یافته است. و برای حل این موضوع نیاز به یک قیمت مشخص برای ملک است که از بروز بودن آن مطمئن بود. تا هم مالک و هم خریدار دچار زیان مالی نشوند. و خریدی مطمئن از ملک اتفاق بیافتد .

برای این موضوع نیاز به بررسی عوامل مختلف و مربوط به ملک است. توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. و از این طریق با توجه به قیمت مشخص و به روز ملک دسترسی پیدا می شود.

برای این کار برای فروش املاک مسکونی باید با توجه به موقعیت قرار گیری ملک و طبقه ملک و مصالح به کار رفته است. در ساخت ملک و نقشه داخلی و دسترسی ملک به راه ها و .. و از همه مهمتر مساحت ملک قیمت ملک تعیین می شود. بر اساس این قیمت گزارش کارشناسی تهیه و این گزارش بعد از چاپ توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود. و بدست متقاضی می رسد. تا برای انجام امور ملک و خرید و یا فروش آن اقدام کند.

انجام ارزیابی قیمت ملک توسط کارشناس

انجام قیمت گذاری ملک در تهران ( ارزیابی قیمت املاک در تهران )

انجام قیمت گذاری ملک در تهران به منظور انجام خرید و فروش ملک با قیمت به روز توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود. که امروزه به دلیل نوسانات شدید در بازار ملک به خصوص در تهران کار معاملات ملک به درستی انجام نمی شود. و در این مالک و یا خریدار دچار ضرر مالی می شود. که این مشکل با انجام قیمت گذاری ملک حل شده است. امروزه به دلیل نوسانات قیت در بازار ملک زمینه لازم برای انجام کلاهبرداری فراهم شده است. و در این بین مالک ملک خود را با قیمت پایین تر از قیمت واقعی می فروشد. و یا این که خریدار ملکی را با قیمت بالاتر از قیمت واقعی ملک می خرد. که هر کدام به نحوی دچار ضرر مالی می شوند. که برای حل این مشکل می توان با انحام قیمت گذاری ملک کار معاملات ملکی را انجام داد.

برای این کار کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی با حضور در محل ملک و با بررسی تمام عوامل از جمله مساحت و موقعیت ملک و همچنین مصالح مورد استفاده در ساخت ملک و نقشه معماری ملک و در نهایت با توجه به قیمت بروز ملک در بازار املاک قیمت دقیقی از ملک را تعیین می کند. و گزارش این قیمت گذاری تهیه می شود. در نهایت توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود. و این گزارش به دست متقاضی می رسد. تا با توجه به این قیمت خرید و یا فروش مطمئنی را انجام دهد. املاک دارای کاربری های مختلفی هستند. که از جمله این کاربری ها می توان به کاربری مسکونی و یا زراعی و تجاری ملک اشاره کرد. که برای انجام قیمت گذاری هر کدام شرایط جداگانه ای مد نظر قرار می گیرد.

قیمت گذاری ملک در شهر تهران به منظور انجام معاملات ملکی با قیمت به روز و دقیق انجام می شود. که این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی با بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت ملک از جمله مساحت و موقعیت ملک انجام می شود. در نهایت گزارش این قیمت گذاری تهیه می شود. و توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود.

امروزه بدلیل تغییرات قیمت شدید در بازار ملک کلاهبرداری در این زمینه افزایش یافته است. به این دلیل مالک و یا خریدار دچار ضرر مالی می شوند. و ملک را با قیمت به روز خریداری نمی کنند. برای این کار باید با حضور کارشناس در محل ملک و بررسی عوامل تاثیر کذار بر قیمت ملک از جمله موقعیت ملک و مصالح مورد استفاده در ساخت ملک و طراحی ملک و نقشه معماری ملک و از همه مهم تر مساحت دقیق ملک در حد سانتی متر و قیمت به روز متر که بر اساس هر متر مربع است. تعیین قیمت دقیق ملک انجام می شود. و این قیمت گذاری در قالب یک گزارش به دست متقاضی می رسد. که این گزارش نیز توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا می شود. و به دست متقاضی می رسد تا برای انجام امور معاملاتی ملک اقدام کند.

همان طور که گفته شد یکی از مسائل مهم در بحث قیمت گاری ملک مساحت ملک است. که این مساحت در سندهای تک برگ در حد سانتی متر درج شده است. و می توان با توجه به این مساحت خرید و فروش ملک را انجام داد. که در سند های قدیمی و املاک در حال ساخت و ساز این مساحت به درستی درج نشده است. و نیاز است که این کار نیز از طریق تفکیک آپارتمان انجام شود.

ارزیابی قیمت زمین با اکسپرت جاستیس

برای اطلاع از قیمت و ارزیابی قیمت زمین خود می توانید در تمام روز های هفته با کارشناسان دادگستری اکسپرت جاستیس در تماس باشید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن تمامی عوامل و موقعیت زمین شما بهترین ارزیابی را انجام داده و قیمت به صرفه و در خور زمین را به شما اعلام می کنند.

سوالات متداول

1. ارزیابی ملک چیست؟ ارزیابی ملک به این معنی است که قیمت واقعی ملک مشخص گردد.

2.چه کارشناسی صلاحیت ارزیابی ملک را دارد؟ کارشناس رسمی دادگستری صلاحیت انجام ارزیابی ملک را دارد.

3. در چه مواقعی ارزیابی ملک انجام می شود؟1.خرید و فروش 2.تهیه گزارش به اداره دولتی 3. تهیه گزارش مربوط به اختلافات ملکی

3.

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *