وکالت امور اخذ سند تک برگ

وکالت امور اخذ سند تک برگ از ابتدا و با ارائه مدارک و انجام یک وکالت کاری تا انتهای

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کار و اخذ سند تک برگ برای ملک به نام مالک توسط کارشناسان رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی انجام می شود و با انجام این وکالت بدون مراجعه حضوری

مالک به ادارات و ارگان های دولتی کار انجام میشود و تمامی امور بر عهده کارشناس

است.

وکالت امور اخذ سند تک برگ

سند تک برگ سند به روز و رسمی برای ملک است که برای اخذ این سند برای ملک

و یا تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ باید یکسری روند اداری و یکسری مدارک تهیه

شود که روند اداری زمان بر و پیچیده در ادارات ثبت دارد و برای این منظور با انجام یک

وکالت کاری و سپردن کار به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی

و یا وکلای پایه 1 دادگستری کار اخذ سند تک برگ انجام می شود

برای این منظور کارشناس موظف است از ابتدای کار تا انتها را انجام داده و سند تک

برگ صادر شده برای ملک را به مالک تحویل دهد و مدارک مربوط به اخذ این سند را

تهیه کند و که از اصلی ترین مدارک نقشه یو تی ام است که باید حتما تهیه توسط

کارشناس رسمی مهر و امضا شده باشد تا در اداره ثبت دارای اعتبار باشد.

برای تهیه این نقشه یو تی ام باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل ملک

مختصات گوشه های ملک برداشت شود و با توجه به مختصات های برداشت شده

ترسیم نقشه ملک انجام شود و این نقشه براساس مختصات یو تی ام موقعیت ملک

بر روی کره زمین مشخص می شود

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

وکالت امور اخذ سند تک برگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.