وکالت امور اخذ سند تک برگی

وکالت امور اخذ سند تک برگی که نوع سند به روز شده برای هر ملکی است این

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سند هم برای عرصه یا زمین ملک و هم برای هر واحد مسکونی صادر می شود و

یک سند سیستمی است که برای اخذ این سند برای یک ملک و یا تبدیل سند

منگوله دار به سند تک برگ باید یک سری مراحل اداری طی شود که انجام کلیه

این امور با انجام وکالت به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می

شود.

وکالت امور اخذ سند تک برگی

برای صدور سند تک برگ برای عرصه یا زمین ملک باید در ابتدا با انجام کلیه نقل

و انتقالات مالکیت و پرداخت عوارض و مبالغ مربوطه برای درخواست صدور سند

تک برگ اقدام کند که بریا تشکیل پرونده و صدور سند تک برگ باید مدارک لازم

و هم چنین یک نقشه یو تی ام مهر و امضا شده توسط کارشناس رسمی داد

گستری نقشه برداری و یا امور ثبتی انجام می شود که یکی از مدارک اصلی

و مهم برای سند تک برگ است که باید حتما تهیه شده باشد تا بر اساس این

نقشه یو تی ام و ثبت آن در سیستم کاداستر کشور سند تک برگ صادر شود

و هدف از تهیه این نقشه یو تی ام تعیین موقعیت دقیق ملک بر روی کره زمین

است که با ساتفاده از سیستم مختصات یو تی ام انجام می شود.

برای طی کردن تمامی این مراحل می توان با انجام یک وکالت کاری به کار

شناس رسمی دادگستری نقشه برداری تمامی این مراحل را طی و سند

تک برگ صادر شده برای عرصه ملک را به دست مالک میرسانند و در ادامه

برای صدور سند تک برگ برای ساختمان و هر واحد باید با انجام تفکیک

آپارتمان و تعیین مساحت سند تک برگ برای هر واحد صادر شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

وکالت امور ملکی

وکالت امور اخذ سند تک برگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.