تهیه نقشه تفکیک آپاتمان تهران

 

تهیه نقشه تفکیک آپاتمان تهران به منظور تعیین مساحت دقیق از هر واحد آپارتمانی انجام می شود. که امروزه معاملات ملکی با توجه به همین مساحت دقیق انجام می شود. و برای تعیین قیمت دقیق و واقعی یک ملک با توجه به نوسانات بازار ملک نیاز به مساحت دقیق است. که از طریق تفکیک آپارتمان انجام می شود. و این کار را می توان برای املاک فاقد سند تک برگ یا در حال ساخت نیز استفاده کرد. زیرا بعد از صدور سند تک برگ برای هر واحد مساحت دقیق در حد سانتی متر از هر واحد در سند درج می شود.

تفکیک آپارتمان یکی از مراحلی است که از آن می توان برای تعیین مساحت دقیق از هر واحد استفاده کرد. که برای انجام این کار برای املاکی که فاقد سند تک برگ هستند و مساحت دقیق از هر واحد در آن درج نشده است. میتوان استفاده کرد. و برای املاک فاقد سند تک برگ با حضور در محل هر واحد و انجام متر کشی دقیق از واحد و ترسیم نقشه ها با توجه به اندازه ها و قوانین موجود نقشه تفکیک آپارتمان تهیه که در آن مساحت و اندازه ها در حد سانتی متر درج شده است. اما برای املاک در حال ساخت باید در مرحله ای که دیوار کشی و جدا سازی فضا های هر واحد انجام شده درخواست تفکیک اپارتمان را به صورت داوطلبانه داد. تا با حضور کارشناس در محل هر واحد کلیه مراحل ذکر شده انجام شود. و مساحت دقیق در حد سانتی متر از هر واحد تعیین و در قالب نقشه ارائه شود.

 

تهیه نقشه تفکیک آپاتمان تهران

 

تفکیک آپارتمان یکی از مراحل صدور سند است. که در این مرحله سند تک برگ با درج مساحت دقیق هر واحد و تنها به نام یک مالک صادر می شود. و برای صدور سند و تفکیک آپارتمان مهندس از طرف نظام مهندسی انتخاب و بر سر ملک حاضر می شود. اما از این روش می توان برای پیش خرید و پیش فروش ملک های در حال ساخت نیز استفاده کرد. که در این حالت باید با توجه به دیوار کشی های انجام شده در محل هر واحد متر کشی انجام می شود. و با توجه به متر کشی های انجام شده ترسیم نقشه ملک انجام می شود. و در نهایت مساحت دقیق هر واحد در حد سانتی متر به دست می آید. که با توجه به این نقشه ها و قیمت ملک خرید و فروش با اطمینان خاطر انجام می شود. و در صورت نیاز متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود. که این مهر و امضا به منزله اعتبار نقشه در سازمان ها و ارگان های دولتی و قضایی است.

 

 

 

 

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *