تنظیم وکالت امور ملکی

تنظیم وکالت امور ملکی به منظور اخذ پایان کار و جواز ساخت و یا صدور سند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تک برگ برای ملک انجام می شود که این کار توسط کارشناسان رسمی داد

گستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام میشود و براساس این وکالت تمامی

امور مربوط به ملک تا موضوع وکالت که شامل اخذ سند تک برگ یا اخذ پایان

کار یا اخذ جواز ساخت میشود انجام میشود

تنظیم وکالت امور ملکی

امروز برای انجام ساخت و ساز و نوسازی یک ملک باید درابتدا برای املاک

فاقد سند تک برگ در ابتدا سند عرصه ملک تهیه شود و در ادامه با توجه

به این عرصه و نقشه یو تی ام تهیه شده برای شهر داری نسبت به اخذ

جواز ساخت و ساز اقدام شود که باید حتما یک سری مراحل اداری طی

شود تا جواز ساخت و ساز از طرف شهرداری منطقه صادر شود که برای

این کار باید در ابتدا باید با اصل و کپی سند مالکیت و اصل و کپی شنا

سنامه درخواست کتبی به شهرداری داده می شود و عوارض نوسازی

نیز پرداختشود و در مرحله بعد نماینده شهرداری از ملک بازدید میکند

و کروکی وضع موجود ملک تهیه می شودو در مراحل بعدی و بررسی

های شهداری منطقه و با توجه به قوانین هر منطقه و انجام بر و کف

ملک دستور تهیه نقشه معماری داده می شود و این نقشه معماری

توسط کارشناس معماری مهر و امضا شود و به همراه برگه معماری

و سایر نقشه ها مثل برق و تاسیسات و … برای ارائه به شهرداری

اقدام شود تا با انجام پرداخت ها کار صدور جواز ساخت انجام شود و

کار ساخت و ساز انجام می شود و در پایان ساخت برای صدور سند

تک برگ برای هر واحد باید با درخواست تفکیک آپارتمان و طی کردن

مراحل پایانکار برای ملک صادر و سند تک برگ برای ملک صادر شود

که تمامی این امور با انجام وکالت امور ملکی به کارشناسان رسمی

دادگستری نقشه برداری انجام می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

وکالت امور ملکی

تنظیم وکالت امور ملکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.