انجام مشاوره امور ملکی

انجام مشاوره امور ملکی مربوط به تمام زمینه ها برای ملک و املاک در زمینه ثبت و سند و شهرداری و یا اختلافات قضایی توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می شود و این امور شامل وکالت در زمینه صدور سند تک برگ و صدور جواز ساخت و یا حتی صدور پایانکار میباشد که از ابتدا تا نتیجه کار توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی قابل انجام است.

انجام مشاوره امور ملکی

امور ملکی مربوط به سند و یا تهیه نقشه های شهرداری یکی از مسائلی است که امروزه با آن ها رو به رو هستیم و اطلاعات کافی نیز در این زمینه وجود ندارد و انجام این امور بر عهده کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی است زیرا مدارک مورد نیاز برای انجام کار در سازمان ثبت,شهرداری و یا حل اختلافات ملکی در دادگاه نیاز به مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردار یا امور ثبتی دارد تا دارای اعتبار شود. از این رو برای تهیه این مدارک در ابتدا نیاز به دریافت اطلاعات کامل در این زمینه است که این مدارک شامل نقشه های یو تی ام با فرمت مد نظر هر سازمان و یا تامین دلیل حاصل از تفسیر عکس هوایی و یا گزارش جانمایی ملک است که تماما باید مهر و امضا شده باشد.

 

بهتر است بدانید: جانمایی و پیدا کردن مکان زمین طبق سند قدیمی

بهتر است بدانید: نقشه جانمایی ملک با مهر و امضا کارشناس رسمی

 

از طرفی دیگر انجام کلیه مراحل از صدور سند تک برگ در سازمان ثبت تا صدور جواز ساخت و پایان کار در شهرداری و … از طریق یک وکالت کاری به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی قابل انجام است و بر طبق این وکالت کارشناس رسمی مربوطه موظف به انجام کلیه مراحل از ابتدای تا به نتیجه رسیدن کار است.

رادین 09129277534 و 02166398316
کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

 

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 5 / 5. میزان امتیاز: 12

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *