انجام امور ثبتی مربوط به سند

انجام امور ثبتی مربوط به سند تک برگ نیازمند انجام یکسری امور اداری و یکسری مدارک فنی است که

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای انجام این کار با سرعت بالا باید با قوانین مربوط به اخذ سند تک برگ در ادارات ثبت آشنایی داشته

و با تهیه کلیه مدارک برای انجام این امور اقدام کرد که با سپردن این امور به کارشناس رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی یا وکلای پایه 1 دادگستری برای اخذ سند تک برگ برای ملک خود با کمترین

مراجعه به ادارات انجام می شود

انجام امور ثبتی مربوط به سند

سند تک برگ سند به روز و رسمی برای ملک به شمار می رود که برای اخذ سند تک برگ برای ملک

و یا تعویض سند قدیمی به سند تک برگ باید به ادارات ثبت مراجعه کرده و با انجام امور اداری و فنی

مربوطه برای اخذ سند تک برگ اقدام کرد تا سند تک برگ برای ملک صادر شود و برای انجام این کار

با سرعت بالاتر و اشنایی کامل به قوانین ثبتی بهتر است این روند اداری را به کارشناس رسمی داد

گستری نقشه برداری یا امور ثبتی یا وکلای پایه 1 دادگستری سپرده تا روند اداری ملک طی شود

و نقشه یو تی ام ملک نیز تهیه شود

این نقشه یو تی ام منظور نقشه ای است که موقعیت دقیق ملک را بر روی کره زمین نمایش می

دهد که یکی از اصلی ترین مدارک برای اخذ سند تک برگ به شمار می رود و برای تهیه این نقشه

یو تی ام با توجه به مشخص بودن حدود ملک با استفاده از تجهیزات نقشه برداری و در صورت مشخص

نبودن حدود با توجه به اسناد و مدارک موجود از ملک و نقشه های ثبتی انجام می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی مربوط به سند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.